uitgerekend februari 2019

@nvb... jeetje heftig gelukkig dat alles goed is met de kleine.. ik heb dus sinds gisteren dat ik het minder voel... voel het wel maar niet zoals ik gewend ben.. had ook veel harde buiken gisteren... nu 37 weken miss ligt het anders... maakt me ook onzeker en wat jij beschrijft spookt ook nu door me hoofd, ik hou nu beetje in gaten hoeveel beweegt en anders ga ik even bellen...me vriend zegt niet al die horror verhalen gaan opzoeken hoor... want zo ben ik dus ook...  dus ik lees even mee over die tips.. 

heb sinds gisteren wel in een keer hele gevoelige borsten.... herkent iemand dit?
Straks babyshower van vriendin even afleiding en vriendlief wordt meegenomen voor zijn daddyshower...moest weken me mond houden hahaha

Dat je de baby minder voelt is normaal, het krijgt steeds minder ruimte, de trappen gaan meer voelen als een soort golven en je voelt het ook niet zo hard meer, ik ben nu 39+2 en voel het over de dag een keer of 10, dat schijnt wel normaal te zijn, mocht je echt twijfelen moet je zeker even de verloskundige bellen, beter het zekere voor het onzekere :)

Wat vervelend zeg! Ik vind dit dus juist helemaal niet. Ik voel mn kindje juist heel goed trappelen, juist omdat er zo weinig ruimte is. (Morgen 39wk).
Als je twijfelt gewoon even bellen. Daar zijn ze voor en voort zelfde geld is er wel wat aan de hand!
Ik heb ook wel dat ik tijdens de harde buiken ook niks voel dus als je dat hebt moet je ook niet bang zijn. Je kleine zit dan natuurlijk helemaal ‘vacuum verpakt’ zoals ik het zie haha. Verder lekker rustigaan doen. Probeer er toch van te genieten. 

Gefeliciteerd met de baby’s!
@ NvB en pegg: je zou eventueel een dagboekje kunnen bijhouden hoevaak de baby beweegt. Ik had hetzelfde gevoel gister en heb het toen 6 uurtjes bijgehouden en mijn gevoel klopte dus niet, hij bewoog namelijk best veel. Ik was mezelf dus beetje onnodig gek aan het maken. Toen ik het eenmaal inzichtelijk had gaf dat rust!
misschien helpt het! 

Ja vandaag tijdens de babyshower van mijn vriendin voelde ik het weer volop... dus misschien inderdaad door die harde buiken gisteren dat ik het minder voelde..

@senna mar thanks voor de tip! 

Van harte gefeliciteerd LisaaB. Nu lekker bijkomen/ genezen en genieten van je kleine mannentje.
gisteren voor het eerst het gevoel dat ik mn baby niet voelde. Ben 39 weken Op gegeven moment dacht ik ga toch even mn verloskundige bellen want normaal voel ik haar de hele dag door. Net wanneer de verloskundige terugbelt begon ze te schoppen en te bewegen.. pffff wat was dat een geruststelling. Ze gaf me als tip de volgende keer minimaal uur te liggen om er te voelen.
sinds drie dagen heb ik ook last van steken in mn lies. Voelt als krampen maar zijn net niet pijnlijk. Vraag me af wat dit betekent? Iemand ervaring m?

Mary hope:
gelukkig dat je het toch weer voelde! 
Die krampen kunnen voorweeën zijn (weet niet of je ook harde buiken hebt?) of misschien dat het hoofdje nog wat dieper zakt.. kan gemene steken en zuurderige pijn geven. 
Iemand ervaring met pijn in de lies tijdens lopen, schoenen uittreken, omdraaien in bed ed? Ik kan op dit moment amper lopen van de pijn.. ik vrees dat het hoofdje van de baby op een zenuw drukt oid maar het is knap pijnlijk! Iemand met tips dan graag:)

@LisaaB gefeliciteerd met jullie zoon Lars. Ik hoop dat alles goed gaat na die zware bevalling en dat je weer lekker thuis bent en daar verder mag gaan genieten.
Ik heb weer een aantal heerlijke nachten goed geslapen. Ook niet meer misselijk geweest dus wat dat is geweest... geen idee. 
Vandaag 37+1 dus nu lekker aftellen en uitkijken naar wanneer onze man zich meldt.

Terug
Bovenaan