uitgerekend februari 2019

Gefeliciteerd met jullie dochter Do!!!! Geniet van de kleine meid...

@gebruiker10080946 wat grappig ben vandaag ook 38 weken zwanger gisteren een paar keer op in ochtend en avond flinke pijnlijke buiken gehad maar trokken weer weg... dacht eerst gaat het beginnen haha... maar ja nog geen slijm prop of iets verloren... ga er zelf van uit dat de kleine iets langer als 40 weken blijft zitten hihi... mijn moeder was van onze alle 4 overtijd ...

hier flinke stankoverlast door die tankwagen... bah ruikt zo vies... hoop dat het niet te schadelijk is voor gezondheid...

@lisaab wat naar zeg dat jullie kleine naar ziekenhuis moest.. fijn dat het nu wel beter gaat met jullie mannetje..

@LisaaB: Wat vervelend maar wel fijn dat jullie allemaal weer lekker thuis zijn nu. Ik vind het een goede afspraak dat jullie niet meer terug hoeven hoor. 

Ik voel me al een paar dagen echt niet helemaal fit. Mn darmen legen zichzelf meerdere keren per dag, veel wakker snachts en volle holtes in het hoofd wat hoofdpijn geeft. Iemand tips? 
Probeer wel voldoende rust te nemen maar dat gaat wat lastig met een man die 6 dagen in de week werkt. Het huishouden valt toch weer steeds op mij neer want als ik het niet doe; gebeurd het niet. 

Gefeliciteerd met Lars en Do!
Madelief is alweer 12 dagen, wat gaan de dagen snel voorbij zeg.. Ze is erg tevreden en zat op dag 8 op haar geboortegewicht ? volgende week gaat mijn man weer aan het werk, spannend om dan alleen voor haar te zorgen. 
Succes allemaal met de laatste loodjes!

@pegg dat is ook grappig zeg, ben benieuwd wie van ons dan de eerste is die gaat bevallen en wie weet is het wel dezelfde dag? 
Mijn moeder was van mijn broer een paar dagen overtijd maar van mij 2 weken en is toen met een pilletje en wonderolie opgang geholpen en ja hoor daar kwam ik. Nu ook nog steeds bij mij alles rustig dus blijf nog even lekker genieten van het getrappel in mijn buik. 
Vanavond gaan manlief en ik nog even samen uiteten nu het nog kan zonder oppas te regelen, erg veel zin in. 

Haha ja dat zou wat zijn als wij op zelfde dag bevallen ?
veel plezier met uiteten vanavond...lekker nog even samen genieten!
inderdaad ik geniet ook nog van het getrappel in me buik zo benieuwd of die kleine te ontmoeten☺️
ik heb sinds 2 dagen veel last van me buik geen pijnlijke harde buiken die ik gisteren wel had... doet beetje zeer buik trekt een beetje en me onderrug... laatste loodjes hihi.. en moe... zei gisteren al tegen me vriend voel me sinds 2 dagen beetje een zeur... haha last van dit last van dat... haha .. 
morgenmiddag nog een babyshower... als ik het niet trek ga ik gewoon weer lekker na huis hihi... 

Terug
Bovenaan