uitgerekend februari 2019

Iedereen gefeliciteerd ? ik ben nu 37.5 kleine beweegt nog goed. Had minder last van mijn bekken alleen erg moe...nu juist weer meer last van mijn bekken wel meer energie. Voordat ik naar bed ga huis weer aan kant....iedere avond denk ik toch tja als ik die nacht beval moet mijn huis wel tip top zijn? morgen naar de vk. Krijg je Nou standaard een inwendig onderzoek met 38 weken of is dat niet altijd zo?

Ik had inderdaad ook verwacht dat vanaf 38 weken een intern onderzoek zou plaatsvinden. Maar ze zijn nog niet binnen geweest. Veel harde buiken en krampen enzo dus ben stiekem best benieuwd of er vanbinnen al wat gaande is. De verloskundige zei dat ze pas met 41 weken binnen gaan kijken..  Wellicht is het per praktijk anders.. 

Vandaag zijn wij opnieuw papa en mama geworden van ons tweede dochtertje Rosalyn! Ze weeegt 3400 gram en is 49 cm! Erg bijzonder weer om mee te maken! Vanaf n uur of 10 vanmorgen kwamen de weeen om de 5 minuten. Om half 12 kwam VK toen 4 cm en mochten we naar het ziekenhuis. Om 1 uur had ik 9 cm en om 13.35 is ze geboren! Ging erg snel! Nu nog n nachtje blijven in het ziekenhuis omdat ze in vruchtwater gepoept had. Morgenochtend mogen we lekker naar huis!
Iedereen die ook al bevallen is; van harte gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! 
En voor degene met de laatste loodjes; heel veel succes! Jullie kunnen het!

Dames, gefeliciteerd met jullie hummeltjes wat heerlijk dat het achter de rug is. Nu lekker genieten van deze bijzondere tijd en je vooral lekker laten verwennen!!!!
Wij hebben zaterdagavond nog even heerlijk gegeten samen, echt genoten. We gingen tapas eten en dan eet je veel te veel he. Snachts best last van me buik gehad en om 11uur uit bed maar had nog niet eens echt trek in een broodje maar wel gedaan want ja, je moet toch eten he?
Nu blijven we geduldig afwachten tot onze kleine zich gaat melden

Gefeliciteerd voor degene die al hun kindje hebben gekregen! Fantastisch! En voor de anderen... nog even de laatste loodjes, succes! 
Wij zijn in verwachting van een brusje van Finn* (was uitgerekend op 20-2-19). Vandaag 8 weken echo gehad, was goed. Ik lees nog graag mee met jullie verhalen. 

Hoi Floraa, Ben je dan eerder bevallen en nu weer zwanger??? Gisteren naar de vk alles was goed. Hij zit heel erg laag en mijn bloeddruk was wel iets omhoog kan betekenen dat het niet lang meer duurt!!! Merk dat de kleine wel minder actief is in de ochtend. Gelukkig werd hij gisteren middag wel actiever! En nu weer erg weinig beweging terwijl eerst was hij super actief in de ochtend. Vooral als ik in bad ging liggen en nu beweegt hij alleen als ik hem echt pest? merken jullie dat ook? Maakt me wel een beetje onzeker...

Gefeliciteerd dames met geboorte van jullie dochters...
@Floraa gefeliciteerd met je zwangerschap! 

@poevie ik had ook 2 dagen dat het minder bewoog als normaal vorige week was dat.. en daarna werd het weer actiever maar toen lag het ook weer anders met ruggetje i.p.v. aan linkerkant lag de rug nu rechts...
Kindje is ingedaald maar ik voel het nog zo hoog.... en aan linkerzijkant nu... zal morgen eens vragen bij verloskundige hoe dat kan... baby is bij mij vaak in de middag en avond activer als in ochtend...soms geen peil op te trekken... 
snap dat het je onzeker maakt... als je niet vertrouwd gewoon verloskundige bellen.. Ik wordt daar ook zo onzeker van... 
en anders even op je linker zijkant liggen.. en kijken of je dan paar keer voelt bewegen....

Maar schijnt wel dat de bewegingen voor de bevalling anders worden... maar goed hoe dat zit weet ik ook niet precies trouwens...
spannend allemaal he dames.... de laatste loodjes merk dst de omgeving familie het spannender vind volgens mij haha... veel lieve appjes enz... 
Nou ja vind ook spannend allemaal maar meer dat ze zeggen oeeeeh bijna uitgerekend... ik zeg gewoon tegen iedereen dat ik er van uit ga dat ik later beval als de 23ste... 

Terug
Bovenaan