uitgerekend februari 2019

Even niet meer online geweest! 
Wij zijn inmiddels ook ouders van een dochter, geboren via een geplande keizersnede vanwege stuitligging. 
Ik herken de vragen vooraf van familie/vrienden maar wij hebben gewoon telkens gezegd dat je niet altijd alles hoeft te weten ;-) ze hadden dan wel door dat we het niet wilden delen! 

Oja; Wie heeft de serie Jummy Mummies al gechekt op Netflix. Wát een types... Voor als je nog even in je verlof zit en heel hard wil lachen! 

Gefeliciteerd met jullie dochter Elin, hoop dat alles goed met jullie mag gaan!
Wat irritant zeg al die familie en vrienden die elke dag appen om te vragen of het er al is en of jullie al een datum weten. Hoe zouden hun dat vinden als het andersom zou zijn... Alles lekker voor jezelf houden ze horen het vanzelf wel als het er is dat snappen ze toch ook wel...?
Onze kleine man is ook nog niet ingedaald en ben komende zaterdag al 38 weken mochten mijn vliezen breken moet ik idd ook de vk gelijk bellen. Al had ik zelf wel het idee dat hij ingedaald was omdat ik toch wel pijn voel in me baarmoeder maar dat zo wel wat anders zijn dan. 
Van het weekend gaan mijn man en ik het bevalbad even opzetten om te kijken hoe het precies werkt, ben benieuwd. Al hoor ik wel van veel dat het erg fijn is om in bad te bevallen, heel ontspannen. Ik ga het meemaken over een paar weken...

Hallo, 
wij lopen wat gelijk, nu 38+5 en afgelopen dagen ook pijn onderaan maar maandag bij controle ook verwonderd, geen indaling en verdere ontsluiting als 3 weken geleden. Goed en ze mag nog wat blijven zitten, maar snapte er even niks meer van. Afgelopen 2 weken heel veel last van voorween en harde buiken( maar dus geen effect van binnen) en nu is alles gestopt en praktisch geen last meer. Zondag 39w( 2e zwangerschap, eerste is er precies op 40w gekomen)? Succes nog aan iedereen

Gefeliciteerd gebruiker met jullie dochter! Wij hebben morgenochtend een geplande keizersnee staan pffff spannend, ook ivm stuitligging van onze dochter.
Hoe is de keizersnede bij jou gegaan? Is het mee of tegen gevallen? Nu lekker rusten en vooral niet te veel doen! Je hebt namelijk een zware operatie achter de rug!!
tegen alle vrienden en familie die continu appen heb ik nu gezegd dat we het weten en niks zeggen. En dan ik niet meer reageer op bepaalde vragen ???

De keizersnede is bij 100% procent mee gevallen. Ik zag erg op tegen de ruggenprik maar daar voelde ik dus niks van! 
Mijn vriend is er heel de tijd bij geweest en ik moet zeggen dat m’n herstel ook prima verloopt. We mochten na 2 nachtjes ziekenhuis naar huis. Daar had ik vooral moeite met in en uit bed gaan, maar de rest verliep goed. Maar dat gaat steeds beter, probeer wel zo min mogelijk te bukken! 
Succes morgen, maar ga er ook van genieten, vond het echt bijzonder! 

gefeliciteerd gebruiker met geboorte van jullie dochter.. geniet er van!!!
gisteren afspraak verloskundige gehad en nu blijkt onze frummel niet meer met rugje aan linkerkant te liggen maar aan de rechterkant... normaal kreeg ik altijd trappen aan rechterkant hoog bij me ribben.. maar is nu de linkerkant geworden ... wist niet dat ze nog konden draaien zo als hoofdje al ingedaald ligt... 
Nachten zijn hier nog zelfde veel wakker en rusteloze benen.. dan maar overdag af en toe me rust pakken... 

@stelvio...heel veel succes morgenochtend!!! Spannend zeg!!! 

@pegg ik had ook in de nachten erg veel last van rusteloze benen mijn verloskundige gaf me als tip ga warm douchen voordat je gaat slapen of neem een warm bad voor het slapen dat helpt bij mij heel goed. Of met sokken aan slapen zei ze maar dat vind ik zelf niks heb het al zo warm laat staan met sokken aan in bed.
Ik ging ook iedere keer slapen smiddags maar op een gegeven moment lag ik snachts heel lang wakker waardoor ik dat dus nu niet meer doe en goed slaap. Kan per persoon verschillen hoor...
@stelvio succes met je keizersnee vandaag hoop dat alles mee gaat vallen en jullie na vandaag lekker kunnen genieten van jullie kleine. 

Terug
Bovenaan