uitgerekend februari 2019

Hallo allemaal,
Ik ben nu ook gelukkig weer van de partij en ben dus volgens mijn eigen berekening uitgerekend in februari. Ik heb al wel een mk gehad in februari 2018, en een paar rondes bezig geweest om zwanger te worden. En op 31 mei had ik een positieve test in handen, een vroege wel te verstaan, want ik had eigenlijk 3 juni pas mijn NOD. Ik heb 25 juni mijn eerste afspraak staan voor een vroege echo en dan op 16 juli weer voor een eerste termijnecho. 

Hallo dames,
Allereerst GEFELICITEERD!!!
Ik heb vorige week woensdag een knaltest in handen gehad en ik denk op 4 februari ben uitgerekend. Ivm met een miskraam 3 maanden geleden mag ik met 6 weken al voor de eerste echo. Die heb ik dus 13 juni. Heel spannend allemaal, maar ik doe niks anders zo'n beetje dan slapen, ik ben kotsmisselijk en mijn borsten staan op knappen. Dus ergens heb ik er wel een beter gevoel over deze keer.
Het lijkt me heel leuk om ook in de fb groep te zitten, praat inderdaad een stuk makkelijker.
Danine

Hallo 
ik ben ook uitgerekend in februari ben nou 5weken en 3 dagen alleen heb niet zoveel symptomen heeft iemand hier ook last van ?? Ben benieuwd naar jullie reacties ?

geoetjes Sharon 

Ik was met 4 weken niet lekker en hoofdpijn. Daarna een weekje niks, maar van de eerste wist ik dat t met 6 weken wel weer kwam... En ja hoor, nu ruim 6 weken en vreselijk beroerd. Gister een topic geplaatst of gember helpt tegen de misselijkheid. Ik ben benieuwd... 

Hallo allemaal,
Afgelopen zondag positief getest met middag urine en maandag morgen positief getest met ochtend urine. Echt heel gek idee... Eigenlijk hadden we besloten er niet voor te gaan ivm met mijn leeftijd, 39. Maar mn lijf heeft anders besloten.
We zijn er, na het even te laten bezinken, erg blij mee maar wow wat gooit het even je leven in de war.
Ik ben heel voorzichtig overal mee geworden, durf gewoon niet te vrijen... Jullie ook? Wil gewoon niet dat er iets gebeurd..
Wij zijn 9 febr 2019 uitgerekend, nu dus 4weken en 5dagen zwanger.
Grtjs

Wauw, gefeliciteerd dan! Rustig laten bezinken inderdaad. Maar super voorzichtig zijn is nog niet nodig hoor. T is nu nog een piepklein ‘pindaatje’ achter je schaambot, veilig in de baarmoeder. Gebeurt echt niks mee! Natuurlijk wel denken om wat je eet en drinkt, en lekker je rust nemen?

Terug
Bovenaan