uitgerekend februari 2019

Het word voor ons allemaal heel spannend nu de laatste weken aangebroken zijn... 
Ik mag morgen weer op controle bij de vk, ik ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen. 
Ik heb nog een vraag aan jullie. Hebben de mama's die al bevallen zijn de kraamverzorgster een cadeautje gegeven en zo ja wat hebben jullie gegeven? 
De mama's die nog moeten bevallen hebben jullie al een idee wat jullie doen? Wel of geen cadeautje geven en wat geef je dan? Ik denk er veel overna... 
Graag hoor ik wat jullie doen en/of gedaan hebben?

Wij hebben de kraamzorg wel een kadotje gegeven. Ik was dit van te voren niet persé van plan maar we hadden zo een leuke meid die ons super heeft geholpen dus vandaar. We hebben bij de drukker een leuke foto van onze dochter op een kaartje laten drukken en hier een bedankje opgeschreven. Daarnaast hebben we ze een fashioncheque kado gedaan. Ze was er erg blij mee, zeker ook met de foto als aandenken. 

Ik had daar van tevoren niet bij stilgestaan om iets te geven, maar gedurende de kraamweek vond ik onze hulp zo fijn dat ik haar niet met lege handen weg wilde laten gaan. We hebben een leuk kaartje gekocht en een keuze cadeaubon. Ze was er erg blij mee.
We hadden echt een klik. Ze appt me soms nog om te vragen hoe het gaat. 

Goedemorgen iedereen
Ik heb zelf nog niet nagedacht over een kadootje voor de kraamhulp (mits ze leuk is natuurlijk). Kadoobon is inderdaad erg leuk :)
Ik zit me wel steeds af te vragen om de verloskundige praktijk een kleine attentie te geven, bloemetje ofzo want er werken verschillende dames? Heeft iemand zoiets gedaan? Leuke ideeën zijn welkom :) 
Ik heb trouwens weer een hele nacht onregelmatige weeën/buikpijn/harde buiken gehad, waarvan ik steeds wakker word.  Zelf heb ik het gevoel dat dat door het strippen komt, helaas zet het niet door. 
@maan bij jouw nog alles rustig? Succes met strippen vandaag ?
Groet Tan

19-2-19 zijn wij ouders geworden van onze prachtige dochter Louise. Ze is 48 cm lang en weegt 3015 gr. Wij maken het goed en zijn enorm aan het genieten en verwerken.
Wij gaan de kraamhulp ook echt wat geven  Wat een heldin is dat! 
Ik wens iedereen succes met de laatste loodjes! Het is een natuurgeweld en kan erg overweldigend zijn maar het cliché is waar: je krijgt er zoveel liefde voor terug  Er zijn liefdes plekjes in mn hart die ik nog nooit eerder gevoeld heb! 

gefeliciteerd!! en wat een mooie naam? ik hoop dat de bevalling ook goed is gegaan?
Bij mij dochter heb ik een kleinigheid gegeven met geboortekaart van onze dochter erbij omdat ik niet weet of ze geld (of een vorm daarvan) mochten aannemen.
hier nu 41+2 en 2x gestript. Maar hij zit er nog. Wel gisteren mijn slijmprop verloren. zeg niks maar toch. Als ik wil mag ik morgen weer laten strippen maar vraag mij af of dat nog zin heeft. vooral omdat na de 2e keer ik niet merkte dat er extra gerommel kwam.
2x een olifantendracht valt mij nu wel zwaar. zeker omdat mijn dochter nu ziek is hahaha.. geloof je toch niet ?
we gaan het mee maken. Dit weekend zal sowieso de laatste met zn 3en zijn.
succes iedereen weer ☺

@Nvb gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter!!!! Geniet van de kleine meid!!! 
@gebruiker oh beterschap met je dochtertje, ik hoop voor je dat je niet zo lang meer hoeft te wachten op de kleine ... spannend!!!

Wij hebben de kraamverzorgster een bos bloemen, bonbons en een kaart met foto van haar en ons kindje gegeven. 
Gefeliciteerd NvB met de geboorte van jullie dochtertje! ?

Terug
Bovenaan