uitgerekend februari 2019

Tijd gaat zooo langzaam. Ben nu ook nog eens ziek dus lig alleen maar met mijn telefoon de tijd bij te houden! :)
@melissa-manoes ik heb hem om 11:00! Ze noemde een paar tijden op en ik riep gelijk de eerst mogelijke tijd!
@silvia-xx wat fijn dat je al wel hebt kunnen zien dat er iets zit! Vorige x had ik een missed abortion en daar ben ik nu toch weer en beetje bang voor. Maar ik mag niet eerder dan 14 juni komen.. ondanks dat ik vorige week ook wat bloedverlies heb gehad!

Ik ben vandaag 5 weken en 5 dagen en ben vanaf de 5e week al misselijk en licht in mijn hoofd.
Mijn vriend is ineens veranderd van gedachten en weet niet of hij er wel klaar voor is. Was onverwacht zwanger. Ik vind ik erg moeilijk omdat ik het wel heel graag wil houden en ik niet tegen mijn zin in het weg laat halen. Help wat moey ik nou.... huil de afgelopen dagen non stop. 

DreamerC, wat gek dat jij dan niet eerder mag langskomen! Had je de verloskundige gebeld? Ik heb naar het geboortecentrum in het ziekenhuis gebeld. Langskomen was geen probleem. En als ik me opnieuw ergens druk over maakte, moest ik gewoon weer bellen. 
Muntblaadje, dat is vervelend. Maar ik denk dat je dit met je vriend moet bespreken! Vraag hem waarom hij het te vroeg vindt, waar hij bang voor is. Kijk samen naar hoe jullie dit oplossen. 

Hi meiden!
Toch maar weer eens kijken op het forum. Kan het niet laten.
Vorig jaar november een miskraam gehad, we zijn er achter gekomen met 10 weken op de eerste echo. Wat een hel was dat. Nu vorige maand weer onze poging gewaagd voor de 2e keer, NOD was 1 juni. 29 mei voor het eerst een positieve test, 31 mei weer, 1 juni ook en 3 juni ook en 5 juni ook (met middag urine). Ik weet niet waarom ik zoveel testen heb gedaan, allemaal verschillende ook, maar vermoed toch enorme onzekerheid. Nu wachten op 4 juli, eerste echo, oh my wat een spanning… 
Heb lichte buikkrampjes, dagelijks waar ik erg onzeker van wordt, geen bloedverlies, wel zere borsten (voornamelijk tepels), niet echt misselijk – over de dag een paar vlagen van misselijkheid en erg moe, bekend bij jullie?
Liefs 

Mijn  vriend zat gister huilend naast me. Hij wil het echt niet... Ik vind dit zo erg!maar alleen ga ik het niet redden, ik ben 23 en woon nog thuis. IK HEB het nu al moeilijk met het idee dat ik het weg moet laten halen. Ik ben sterk tegen abortus. Moeilijkste keuze uit mijn leven dit 

Mijn  vriend zat gister huilend naast me. Hij wil het echt niet... Ik vind dit zo erg!maar alleen ga ik het niet redden, ik ben 23 en woon nog thuis. IK HEB het nu al moeilijk met het idee dat ik het weg moet laten halen. Ik ben sterk tegen abortus. Moeilijkste keuze uit mijn leven dit 

Terug
Bovenaan