uitgerekend februari 2019

Ha ladies!
Gefeliciteerd, ik heb de app net op zijn telefoon geïnstalleerd want ook bij ons was de test deze week positief. Het wordt ons eerste kindje, zo spannend. Ik heb nu wel al dat wanneer ik een krampje voel: gaat het wel goed daarbinnen? Hopelijk worden deze gedachtes rustiger wanneer er een echo is geweest!

Ha ladies!
Gefeliciteerd, ik heb de app net op zijn telefoon geïnstalleerd want ook bij ons was de test deze week positief. Het wordt ons eerste kindje, zo spannend. Ik heb nu wel al dat wanneer ik een krampje voel: gaat het wel goed daarbinnen? Hopelijk worden deze gedachtes rustiger wanneer er een echo is geweest!

Ha ladies!

DreamerC, ik de 12e echo, de tijd gaat traag!! 
Ik heb wel deze week al 2 ongeplande echo’s gehad, ivm bloedverlies. Eerste echo met 5 weken en 6 dagen, 2e echo met 6 weken en 1 dag. Op beide echo’s (heel vaag) vruchtzakje, vrucht en kloppend hartje te zien. 

Hallo allemaal,
Allereerst voor iedereen met een positieve test gefeliciteerd
De app net geïnstalleerd. Na 3 jaar en 10 maanden een positieve test..... Na 2 duidelijke testen lijkt het nog steeds een droom en we hopen dan ook dat deze uit gaat komen! 21 juni pas een echo staan dus we moeten nog even wachten. 

Xxdaantjexx

Ik gisteren huisarts geweest 11 februari uitgerekend.
Ik heb ook wel wat krampjes soms maar maak me er niet druk ik voel me goed buiten af en toe wat misselijk na eten en wel veel moe.   Maar voor de rest een goed gevoel al zal ik toch blij zijn als ik m'n buikje goed zie groeien :p 

Terug
Bovenaan