uitgerekend februari 2019

@muntblaadje, wat naar meid! Dar zal wel even schrikken zijn. Probeer hem wat tijd te gunnen om aan het idee te wennen. Misschien als hij jullie wondertje ziet dat hij van gedachte veranderd. Ik duim voor je!
Ik ben nu 5 weken en 5 dagen en het gaat nog redelijk. Vanmorgen wel wat misselijk. Wie heeft nog meer rond de 28ste juni eerste echo? Het is ons tweede kindje maar blijft spannend!

@muntblaadje, wat naar meid! Dar zal wel even schrikken zijn. Probeer hem wat tijd te gunnen om aan het idee te wennen. Misschien als hij jullie wondertje ziet dat hij van gedachte veranderd. Ik duim voor je!
Ik ben nu 5 weken en 5 dagen en het gaat nog redelijk. Vanmorgen wel wat misselijk. Wie heeft nog meer rond de 28ste juni eerste echo? Het is ons tweede kindje maar blijft spannend!

@muntblaadje wat een nare eerste zwangerschaps ervaring moet dit zijn.. Wen samen even aan het idee en hou het vooral bespreekbaar.. sterkte
@mama-m89 ik heb 4 juli de eerste echo.. ben nu 5 weken en 1 dag. Kan niet wachten, pff

Dank jullie wel @mama-M89 en @buddie.
We gaan volgende week eerst op vakantie en dan daarna staat er een afspraak gepland. Ik hoop dat hij in de vakantie inziet dat dit voor mij echt geen optie is en dat we de afspraak afbellen. Wilde wel op vakantie gaan omdat we sws geen annuleringsverzekering hebben afgesloten en het misschien goed voor ons is, anders ga ik hem ontlopen denk ik.
Ik hou jullie op de hoogte.
Voor de rest jullie allemaal heel veel blijdschap en succes met de 1e echo's ik hoop dat jullie allemaal mooie gezinnetjes gaan zijn❤ gun het iedereen zo erg!

Hoi allemaal, 
7 juni er achter gekomen dat we zwanger zijn. Vanwege een onregelmatige en lange cyclus geen idee hoe ver we zijn. Verloskundige schat ongeveer 4,5 week. De wekenindicator van clean blue zegt al langer dan 5 week. Om er achter te komen hoe ver we zijn en te kijken of het wel allemaal goed zit (miskraam in het verleden gehad met 4,5 week) hebben we 14 juni onze eerste echo. Ben vooral heel erg bang voor een teleurstelling. Iemand nog tips?

Groetjes Ilona 

Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben.. 2 x getest met een kruidvat early test.
Nu 4 weken.. uitgerekend op 14 februari!
Een echte liefdesbaby :)

Terug
Bovenaan