uitgerekend februari 2019

Hey meiden hier 3+ getest clearblue vrijdag . 5 weken zwanger. 
Enkel vanaf vrijdag avond loopt het niet op rolletjes, kreeg bruine/lichtroze afscheiding 
dit is zaterdag naar meer bruin/rood veranderd 
en vandaag weer naar roze. 

Ik had vrijdag meteen de verloskundige gebeld en mijn verhaal uitgelegd, ik ben na 8 jaar proberen eindelijk zwanger. Zij zegt dat ik mij geen zorgen hoef te maken dat dit veel voor komt. Zolang het geen helderrood is gepaard met veel bloedverlies en krampen is er weinig aan de hand. Maar daarvoor wil ze wel een vroege echo doen. 

Nu ben ik toch onrusten en helemaal gek gemaakt door het internet dat zegt, dat dit voortekenen zijn van een aankomende miskraam . ? 
Dus zwaar onzeker. Ik heb donderdag een gesprek met de huisarts . Die vond het raar dat ik niet blij was met het nieuws. Ik ben gewoon heel bang dat ik mij zeg teleur stel . Maar als ik mensen spreek komt dit zo vaak voor dag het mij ook weer wat hoop geeft . Naja er zit maar 1 ding op veel praten er over en afwachten. Liefs 

Goedenavond,
leuk zo’n groep en gezellig.
Ik heb vanavond een test gedaan en heel duidelijk zwanger van de tweede.
Volgens mijn berekeningen ben ik 18 februari uitgerekend en nu 3 weekjes zwanger.
Het was geheel onverwachts maar we zijn er super blij mee.
Heb nog een dochtertje en die is aankomende  donderdag 8 maanden. 
Iedereen verder gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 

Groetjes Chantal

@muntblaadje ik heb het zelfde meegemaakt met de zwangerschap van mijn dochter en zei toen dat ik het wel alleen ging doen heb hem toen 2 maanden even gelaten en toen wou die toch wel samen een gezinnetje. Nu gaat het super goed en hij is echt dol op zijn dochter! Misschien helpt het een beetje. 

@chantal Teunissen 
Dankjewel voor je reactie.
Heb ik ook aan gedacht maar ik ben zo bang dat hij niet terug komt. Hij houd van me en ik beteken alles voor hem maar ik ben toch bang als ik hem zo in het diepen gooi het helemaal fout gaat tussen ons. Vind alles zo moeilijk en iedereen hier bemoeit zich ermee mijn ouders zijn ouders. Heb dinsdag toch de afspraak met de verloskundige door laten gaan ik hoop dat als we dan een hartje horen dat hij van gedachten veranderd. Ik ben 23 en weet niet of ik het alleen kan allemaal. 
Ik ben vandaag 6 weken 

@muntblaadje ik was toen ook 23 jaar toen mijn dochter geboren was 24. Ik denk dat je voor jezelf een goede beslissing moet maken anders krijg je er denk ik wel spijt van. 

Yeah, ook ik mag me hier melden :)
had woensdag mijn nod en die bleef uit! Joepie! Donderdag een positieve test en zaterdag....weer een positieve test!
dwars door de pil heen, dus moet nog een beetje schakelen...  niet gepland wel gewenst!

@chantal Teunissen 
Dankjewel voor je reactie.
Heb ik ook aan gedacht maar ik ben zo bang dat hij niet terug komt. Hij houd van me en ik beteken alles voor hem maar ik ben toch bang als ik hem zo in het diepen gooi het helemaal fout gaat tussen ons. Vind alles zo moeilijk en iedereen hier bemoeit zich ermee mijn ouders zijn ouders. Heb dinsdag toch de afspraak met de verloskundige door laten gaan ik hoop dat als we dan een hartje horen dat hij van gedachten veranderd. Ik ben 23 en weet niet of ik het alleen kan allemaal. 
Ik ben vandaag 6 weken 

@Chantal Teunissen
Hoe was jou woon-werk-school situatie toen je 23 was? Ik woon nog thuis en in februari ben ik klaar met een opleiding die ik Vorig jaar nog even gestart ben. Mijn vriend is 25 en begint net met een BBL opleiding waarbij hij wel geld gaat verdienen en hij speelt in een band en verdient 200 euro per optreden (gemiddeld 6a7 per maand) qua kosten zouden we het zelf moeten kunnen redden alleen op ons zelf wonen lukt dan nog niet. Dit ten na delen van mijn ouders want die vinden het geen goeie keus als ik in 1x zo veel hoofdstukken in mijn leven oversla voor een kindje.
Natuurlijk had ik het anders willen plannen maar soms is dat niet te plannen dit kindje wilde er graag zijn want is door de pil heen gekomen. Ik heb het zo moeilijk. Slaap er slecht van en ben blij dat ik al een dikke voorsprong heb op school want heb er totaal niet bij met mijn hoofd.

Terug
Bovenaan