uitgerekend februari 2019

@MarsieK
Ben benieuwd hoe je echo morgen gaat! Laat je het weten? Ik had ook echt hele erge krampen dus ik hoop dat het bij mij volgende week ook goed is. Aangezien ik al vaker last van mijn darmen heb is het niet vreemd bij mij dat het van de darmen komt. Dokter zei dat het alleen maar erger werd. Ik heb macrogol ervoor gekregen. Maar daar ging ik van spugen dus nu even niks en dan de lactulose. 

@MarsieK
Ben benieuwd hoe je echo morgen gaat! Laat je het weten? Ik had ook echt hele erge krampen dus ik hoop dat het bij mij volgende week ook goed is. Aangezien ik al vaker last van mijn darmen heb is het niet vreemd bij mij dat het van de darmen komt. Dokter zei dat het alleen maar erger werd. Ik heb macrogol ervoor gekregen. Maar daar ging ik van spugen dus nu even niks en dan de lactulose. 

MarsieK, spannend, hopelijk is alles morgen goed op de echo!
Mamavaneenbeebie, jeetje, kan me voorstellen dat dat heel dubbel is hoor, je bent er eentje kwijt geraakt waarvan je niet wist dat hij/zij er was. Maar gelukkig lijkt alles met de andere "beebie" goed!
Ik ga het vrijdag mijn beste vriendin vertellen. Zij (en haar man) is ook de enige die weet dat we aan het proberen waren en ook weet van de vmk's, bij haar is het geheim ook veilig. Verder wil ik echt wachten tot de echo 11 juli en daarna zijn mijn kinderen de eersten die het horen. Ik wil absoluut niet dat ze het via via zullen vernemen (de oudste 2 al actief op social media o.a. dus daar moeten we echt voorzichtig mee zijn), maar ik wil ze ook niets zeggen voordat we een echo met een kloppend hartje hebben gezien want de teleurstelling van een miskraam wil ik ze niet aan doen. 
Hier dus in elk geval nog 3 weken "geheim" (op mijn vriendin na ;) ) en als dan alles goed is mag het, na de kids, de wijde wereld in!

Zondag had ik een positieve test in handen, dag van mijn NOD. Top!
klets graag met jullie mee want ik vind het retespannend. Heb in december (7w) en februari (11w) een miskraam...
hoop zo. Dat het drie keer scheepsrecht is en deze blijft zitten ?

Ja ik hou jullie op de hoogte
@hetmeisje mogelijk kan het bij mij ook een combo zijn. Heb een gluten- en lactose intolerantie waardoor mijn darmen al gevoelig zijn en dan mijn baarmoeder die ook snel over de zeik is/verkrampt. Dus hoop dat het daar bij blijft.. als dit de gehele zwangerschap doorgaat of erger wordt.. dan wordt het nog zwaar! 
@ Rein a
Ik ga voor je duimen, mijn grootste nachtmerrie een miskraam :(

@MarsieK
Hopen dat het de darmen dan idd zijn. En het waren idd geen geruststellende woorden. Dat het nog erger kon worden. Maar nu is het door de hormonen en later doordat het kind op de darmen drukt. Ben heel benieuwd naar morgen voor je.
@Rein a ik ga ook voor je duimen dat je baby goed blijft zitten nu. Klinkt zo akelig zo'n miskraam.. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik hoop dat het goed blijft gaan.
@momami spannend voor je kinderen ook! Heel goed dat je daar zo aan denkt dat ze het niet via via horen. 
Wij vertellen het na een goede uitslag van de NIPT test dus nog zeker 4 weken wachten. 

Lief!! Ik ga eens even rustig terug lezen hoe jullie verhalen in elkaar zitten. Gaat soms zo snel met alle berichtjes ??

@MamavaneenBeebie Ik vind het helemaal niet zo gek dat het voelt als een gemis. Alleen het idee al maakt het verdrietig, laat staan dat jij het dan ook nog mee maakt. Daar mag je echt wel even rouwig om zijn hoor! 

@Lovly Bij ons was het direct de eerste keer raak. Eigenlijk ook niet helemaal gepland dat het zo snel al zou gebeuren maar wel meer dan gewenst! 

Wat betreft het vertellen: Ik ben nu 5 weken zwanger en heb het mijn moeder, mijn twee broers en mijn beste vriendin al verteld. Ik kon het gewoon niet voor mij houden. Aanstaand weekeind gaan we het mijn schoonouders vertellen en daarna ook zo snel mogelijk mijn schoonbroer en zus. Je wilt je vreugde toch met ze delen?! 

Wat betreft de kinderen uit het eerdere huwelijk van mijn vriend vind ik het zelf een beetje een lastig verhaal. Sowieso wachten we tot de 12 weken tot we het ze vertellen maar ik zit er een beetje mee in mijn maag hoé we het ze moeten gaan vertellen. Het is natuurlijk al lang en breed besproken en de kinderen willen beide graag nog een zusje (een broertje is ook wel acceptabel maar liever niet... haha). Alleen is het toch wel spannend hoe ze gaan reageren!

Terug
Bovenaan