uitgerekend februari 2019

Hallo allemaal,
Vorige week woensdag moest ik ongesteld worden. De menstruatie bleef uit. Vrijdag test gedaan, uitslag positief.
Heel onwerkelijk. Maar tegelijkertijd zijn we er ook zo blij mee.
Morgen ben ik 5 weken. Zoals het nu lijkt 20 februari uitgerekend.
Wel last van buikkrampen. Deze krampen lijken veel op de menstruatiekrampen.              Lees ook al dat velen van jullie dit ook hebben.

Hallo allemaal,
Vorige week woensdag moest ik ongesteld worden. De menstruatie bleef uit. Vrijdag test gedaan, uitslag positief.
Wel last van buikkrampen. Deze krampen lijken veel op de menstruatiekrampen.              Lees ook al dat velen van jullie dit ook hebben.

Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Dat van die menstruatiekrampen dat ken ik ook. Daar heb ik sinds een kleine 3 dagen last van (ben nu 5 weken zwanger). 

Merk dat sinds die krampen ook langzaamaan de misselijkheid begint te komen. Het sluimert een beetje over de hele dag heen en als ik blijf eten gaat het goed. Hoop dat het hier bij blijft! 

@MamavaneenBeebie, wat dubbel! Kan het zijn dat er bij de 2e echo wel twee hartslagen zijn? 

@lyjam: nee dat zal niet zo zijn zei de vk. Maar dan gaan ze kijken of het lichaam het al heeft opgeruimd. Bij bloedverlies moet ik even bellen, dan kunnen ze kijken of dat bloedverlies van het lege vruchtzakje is of dat het toch van het andere vruchtje is. Best wel gek, want we gingen uit van 1 kindje en dat is nu ook zo. Maar toch voel je een soort gemis nu. 

Hallo dames, 

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap 
Sinds zaterdag weten we datb we zwanger zijn vind zelf best onwerkelijk 2e periode werd ik niet na 30dage ongesteld dacht dat zal wel er aan liggen dat mijn cyclus nog niet regelmatig is maar iets zei me van test tich even en jawel positief heb verder nog nergens last van daarom vind ik het denk ook onwerkelijk volgens de cb test ziu ik 3 a 4 weken zijn maar als ik van 1e dag laatste kngesteldheid uitga zou dat 5 weken zijn 16juli hebben we een afspraak bij de verloskundige ben zo benieuwd is ons 1e kindje 
Als ik zelf zou reken zou het rond half feb geboren worden. Bind alleen het wachten tot de 1e afspraak wel erg lang duren. 

Hebbe jullie het al mensen vertel dat jullie zwangerzijn? 

Terug
Bovenaan