uitgerekend februari 2019

@MarsieK spannend! Hopelijk is alles goed en zijn het puur je darmen. Laat het weten! 
ik heb ook zoveel last van mijn darmen dat ik vorige week op de SEH mocht komen. Gelukkig met het vruchtje niks aan de hand. Maar nog te vroeg om verder iets over te kunnen zeggen. Kreeg ook macrogol. Echt heel smerig maar ik hoef gelukkig niet te spugen en bij mij helpt het echt. Wat een opluchting. 
Volgende week woensdag heb ik controle. Ik hoop dat ze dan al hartslagje kunnen zien.

@MarsieK spannend! Hopelijk is alles goed en zijn het puur je darmen. Laat het weten! 
ik heb ook zoveel last van mijn darmen dat ik vorige week op de SEH mocht komen. Gelukkig met het vruchtje niks aan de hand. Maar nog te vroeg om verder iets over te kunnen zeggen. Kreeg ook macrogol. Echt heel smerig maar ik hoef gelukkig niet te spugen en bij mij helpt het echt. Wat een opluchting. 
Volgende week woensdag heb ik controle. Ik hoop dat ze dan al hartslagje kunnen zien.

Over het wel of niet vertellen herken ik me ook in, ik zou het graag met een aantal mensen willen delen die dicht bij mij staan maar m’n vriend wil het liever nog tussen ons tweeen houden en samen genieten van iets voor ons twee, wat ik ook begrijp. Lastig is het wel. Ik ben ineens gestopt met roken en heb toevallig twee feestjes gehad vorige week waar ik alleen maar twee 0.0 biertjes heb gedronken terwijl ik vest van een wijntje hou ? dus denk dat dat ook opvalt voor de mensen die dicht bij mij staan ,plus dat ik ook nog slecht  kan “liegen” hahah en voorbij gevoel duurt 13 weken echt super lang ? (zucht) 

@ vlindertatoo wanneer ben je uitgerekend en hoe veel weken ben je nu?
Ja echt lastig om het stil te houden. Volgende week is mijn vriend jarig. Moet nog even een perfecte smoes verzinnen dat ik geen wijn drink.
Iemand nog ideeën??

Als het feestje bij je thuis is, kun je voor jezelf alcoholvrije wijn inschenken. Het is net ranja, dus pas op dat je niet te snel drinkt. Dat valt op... Mocht je naar de kroeg gaan, kun je misschien zelf of je vriend de drankjes halen zodat je alcoholvrij bier kunt bestellen... De standaard antibiotica-smoes kan ook altijd nog.

@Gebruiker10071928
ik ben vandaag vijf weken ? en volgends de berekening die ik heb gedaan op internet uitgerekend op 21 februari’s , hoever ben jij nu ?
alcoholvrije wijn is inderdaad wel een goeie , of als je ergends bent waar 0.0 bier is in een glas schenken , net echt ? of je kunt zeggen dat je niet helemaal fit bent en gewoon geen zin bent in alcohol. 

Ik hou ook best van een feestje en zeg dan altijd dat ik de avond ervoor al zoveel gedronken heb dat ik vandaag ff niet hoef. 
Na onze eerste miskraam weet iedereen toch dat we ermee bezig zijn, dus nu zeg ik; ach ik wil gewoon niet teveel alcohol drinken voor het geval dat. 

Terug
Bovenaan