uitgerekend februari 2019

Hoi dames, 

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 

Ik vind zo onwerkelijk. 1e periode was 30 dagen 2e was ik na 31dagen nog niet ongesteld dacht mijn cyclus zal niet regelmatig zijn maar iets in mee zei doe en test en die was positief.  En de 2e test van cb ook stond op het scherm 2-3 weken. Vind zo snel ineens 2e poging en real en verder nergens last van af en toe alleen moe. Daarom geloof ik het nog niet zo.  Als ik van mijn laatste ongesteldheid uit ga zou ik nu 5 werken zijn en rond half februari ujtgerekend. 
16juli afspraak bij de verloskundige. Ben zo benieuw vind ook wel spannend is onze 1e. En vind zelf nog best lang duren voor we na de afspraak verloskjndige kunnen. 
Hebben jullie het al aan iemand verteld?

Hoi dames ! 

Iedereen gefeliciteerd met zwangerschap ??
ik ben nog ergends in de wolken sinds afgelopen donderdag (na drie dagen achterelkaar positief te hebben getest ) morgen ben ik vijf weken zwanger. En 10 juli de eerste afspraak staan voor een echo ( duurt nog zo lang?)

Beste allemaal,Vorige week maandag een positieve test gedaan, zelf gerekend en 15 februari zou mijn uitgerekende datum zijn.Ik heb een vraag; Houden jullie allemaal de zwangerschap geheim tot 12 wk? Ikzelf heb namelijk erg veel behoefte het mijn beste vriendin en moeder te vertellen. mijn partner ziet dit nog niet zitten. wat denken jullie?Groetjes, Nicole

@LovlyIk herken me enorm in je bericht, mijn tweede cyclus was het ook ineens zover.mag pas 9 juli naar de verloskundige. heb moeite met mn mond houden naar mn omgeving toe maar mijn vriend wil dit graag.ik vind het daarintegen altijd fijn om te delen vooral met mijn beste vriendin en moeder.groetjes, Nicole

@ lovly
Ik ben ook 5 weken en ook 16 juli eerste afspraak bij de verloskundige.
Wij willen tot 7 a 8 weken wachten met het vertellen aan onze ouders. Ook willen we een aantal vrienden/vriendinnen het daarna vertellen. Later de rest. 
Maar het is best lastig om niets te zeggen.

@gebruiker10071928
Wij hebben het onze ouders en broer en zussen verteld verder geen vrienden of andere familie. Op het werk ook niet. Lijkt me best lastig als je het je moeder niet mag zeggen.

Ik ben 1 februari als het goed is uitgerekend maar we hebben volgende week woensdag onze eerste echo. Heel spannend. Ik heb nog geen buikje of iets heb ik het idee. Borsten doen wel heel veel zeer groter.  Ben nu zo 7/8 weken zwanger. Ik had ook rond week 5/6 last van menstruatiekramp. Ik heb vaak last van mijn darmen. Ik krijg nu lactulose hiervoor. 

Ha nog bedankt voor de reacties.
En Mamavaneenbeebie dat lijkt me gek als ze zeggen dat er wel twee zakjes zaten.. in ieder geval fijn dat er een kloppend hartje te zien was! 
@de vraag mbt het vertellen. Wij hebben het direct aan familie verteld. Of het nu goed gaat of niet zoiets wil je kunnen delen.
Over de krampen betreft ik voel me daardoor echt niet mezelf. Zit continu op mijn tanden te bijten van de pijn. Nu heb ik op mijn werk gezegd dat ik last heb van mijn buik zonder nog concreet te vertellen wat er aan de hand is. Ook heb ik met de verloskundige gesproken en nu mag ik morgen langskomen voor de eerste echo (maar dan nu met de circa 6 weken & 5 dagen ipv bij pas 8). Ik hoop dat ze me daar kunnen geruststellen over de pijn die ik continu voel... spannend.. 

@c-cmds 
Wat een lastige situatie zeg, zeker omdat je elkaar pas net kent of ja..  nog niet voldoende tijd hebt gehad om elkaar beter te leren kennen voor het krijgen van een kindje.
Leeftijd zou niets moeten uitmaken. Ga samen in gesprek. Kijk naar de mogelijkheden: kunnen wij dit kindje samen een toekomst bieden en hoe ziet die er dan uit?  Vooral blijven praten en jezelf hierin niet wegcijferen.

Terug
Bovenaan