Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahahaha
Dat heb ik dan minder omdat vrienden al weten dat we bezig zijn en ik in een wachtperiode ook niet drink... maarrrrrr mijn mond houden als er spontaan naar gevraagd wordt vind ik heel lastig ?
Zo lastig ja! Niet alleen alcohol, maar ook koffie. Ik kan het niet meer ruiken, bah. Lastig, want oo mijn werk drink ik vaak wel 6 koppen op!.. Dus de komende tijd maar veel ‘ik heb nog’ of koud laten worden (he wat dom van me). ?
Wat leuk en toevallig KimR!
Zooo herkenbaar wat de alchol en koffie betreft. Al moet ik ook niet aan koffie denken in de ochtend, wordt er niet misselijk van maar totaaaal geen trek in in de ochtend.
Alcohol is ook wel een dingetje, beste vrienden hebben we het al verteld. Wij willen echt heel graag 12 juni afwachten tot we de eerste echo hebben gehad en alles goed is so far op dat moment. Dus is te overzien en tot die tijd ben ik gewoon de bob als excuus. Mijn moeder weet het al wel dat ik zwanger ben, die is kraamverzorgster en had al z'n vermoeden haha. En kan ik mooi mijn onzekerheden tegen vertellen.
Ik moet wel zeggen dat ik onwijs onzeker ben... mijn kwaaltjes wisselen best wel per dag en twijfel aan alles. Heb van mezelf best een grote mond als het gaat om zeker van mijn zaakjes zijn maar ik ben echt een softie op dit front. Herkennen jullie dit ook? Ik moet sowieos stoppen met horror verhalen lezen en googlen.
LisaMartine, ik ben ook heel onzeker! Krijg 12 juni ook mijn eerste echo, en dat lijkt nog eeuwig ver weg! Ene moment doen mijn borsten best zeer, andere moment niet en dan vraag ik me af of er iets mis is! Vanmiddag nog een test gedaan, wat natuurlijk nergens op slaat! Dat het maar snel 12 juni is.
welkom aan alle dames die erbij zijn gekomen en natuurlijk gefeliciteerd allemaal.ik mag 14 juni naar de verloskundige voor de eerste echo.ik hoop dat alles goed is.
Silvia-xx toevallig hebben we samen een spannende dag 12 juni hihi. Vind het dood spannend maar probeer mezelf bezig te houden zodat de tijd lekker snel gaat.
Hallo! Ik ben nieuw hier op het forum.ik heb woensdag positief getest. Blij maar voorzichtig, hiervoor 3 miskramen gehad (met 8, 5 en 11 weken). Gelukkig al wel n gezond zoontje van 2,5 maar het is dus extra spannend of het dit keer goed zal gaan.
Twijfel of ik me weer aan zal melden bij de verloskundige of dit keer toch naar de gynaecoloog zal gaan. Denken jullie of je in mijn geval dan extra echo's zal krijgen?
Groetjes Marjolein
Gefeliciteerd!
Heb je een goed contact met je verloskundige want je zou daar wel je gevoel bij neer kunnen leggen.. waarschijnlijk krijg je daar wel persoonlijker contact. Ik kan me voorstellen dat het je gerust stelt meer echo's en ook dat dit voor je zwangerschap beter is (minder stress)
Had je allen miskramen achter elkaar? En daardoor ook bij de gynaecoloog geweest?
Ik kan me goed voorstellen dat dit een hele spannende tijd gaat zijn ik ben al onzeker na 1 miskraam ? maar ook zeker genieten!
Je bent zwanger! Jeehh ?