uitgerekend februari 2019

@lou-x
gefeliciteerd!!

@Gebruiker10071928
Menstruatie kramp? Dat herken ik ook wel.. vind het soms zelfs wat eng omdat ik dan denk ongesteld te worden 
verder heb ik geen pijnlijke maat wel opgezette borsten en soms wat misselijk en duizelig.
en ik slaap minder goed door snachts en kom dan weer slecht in slaap, vaak heb ik dan ook trek dus drink ik wat thee en eet een banaan ?

Altijd zo bijzonder dat men het antwoord: "Ik heb gewoon geen zin in alchohol" niet accepteert. 

Ik heb het bijkomende geluk dat ik sowieso al vrijwel niet drink én altijd de BOB ben. 

Wat betreft je gebruikersnaam aanpassen: Je gaat naar je naam bovenin het scherm en dan druk je op het poppetje. Als je dan op 'mijn ouders van nu' klikt dan kun je daar je naam aanpassen :) 

Was benieuwd wie er nog meer last heeft van de duizeligheid en dan vooral in de ochtend? Als ik opsta en ga bewegen merk ik dat het wegtrekt. 

Nee van duizeligheid geen extreem last alleen als ik te snel opsta maar dat is niet meer dan gek.
Wij mochten vandaag eerder langs voor de echo. Een verklaring voor mijn vreselijke buikpijn had de echoscopiste niet. Wel heeft ze laten zien dat het embryootje op de juiste plek zit en dat er een hartje klopte! Wat een geruststelling was dat. Zo blij!
Een hele goed berekening kon ze nog niet maken. Zij dacht dat ik begin week 6 zit en zelf denk ik eind week 6. Maar ach.. wat is een week op 9 maanden?! Haha. 
Naast de geruststelling zit ik nog wel met de krampen in mijn onderbuik en mijn vervelende darmen, maar goed.. Ik kijk dat nog wel eventjes aan. 

Over de Facebook pagina gesproken.. stel ik wil me hierbij voegen.. zien je vrienden dan dat je lid bent van die groep? Want dat moet ik nog echt niet hebben.. 

Die duizeligheid heb ik ook. Voornamelijk bij het opstaan 's morgens of als ik bijvoorbeeld op de bank heb gelegen en dan opsta. Ik denk dat dat door de lage bloeddruk komt die je krijgt als je zwanger bent, maar ik weet het niet zeker, ik probeer dan in ieder geval zo rustig mogelijk op te staan. Volgende week woensdag heb ik een afspraak bij de VK en zal ik eens losbranden met vragen haha. Ook in de sportschool voel ik me na 20 minuten op de crosstrainer vaak ook wat "licht" worden dus dan stop ik er direct mee en ga wat anders doen, en dan trekt het altijd zo weg
Er zijn zoveel dingen die bij zwangerschap komen kijken waar ik geen weet van had, het is heel bijzonder maar ook heel onzeker, nooit geweten dat je pas tussen de 10/12 weken een echo zou krijgen, maar ook de buikpijn, de puistjes, de vermoeidheid enz. (ben maandag 7 weken) ben wel blij met dit forum, je bent hier met zn allen voor hetzelfde doel en je kan alles hier bespreken

Oh duizeligheid is hier ook heel herkenbaar. Als je van jezelf al een lage bloeddruk hebt en hij daalt door de zwangerschap nog wat verder heb je daar al snel last van. Weinig aan te doen...
Oh, ik had vandaag toch last van de hormonen, gewoon echt poepsjagrijnig, en dat op m'n werk... oops.. heb me wel ingehouden hoor, gewoon beetje afgezonderd en alleen laatste 10 minuutjes van de pauze mijn gezicht laten zien... ;)
Oh en echt alles en iedereen stinkt toch ineens. Mensen stinken, de airco stink, de keuken stink, ik vind mezelf stinken... maar alles ruikt echt gewoon normaal hoor...maar in mijn beleving...   lang leve de hormonen *smell* 

@MarsieK: Wat fijn dat je echo goed was! Nu proberen toch te ontspannen en genieten, hoewel dat met die buikpijn niet zo makkelijk gaat natuurlijk. Maar in elk geval wat minder zorgen hopelijk. 

Terug
Bovenaan