uitgerekend februari 2019

Hoi! 
Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben, ben ongeveer 5/6 weken nu. 
Het is de eerste keer en ik heb zoveel vragen en Google me suf! Hebben meer mensen dit?
Op het moment vooral last van m’n borsten, wat buikpijn en misselijk. 
En wat duurt het lang om te wachten op de eerste echo!
Groetjes, Linda 

@lyjam
ik sport ook gewoon door. Ik doe zo’n 3x in de week bootcamp buiten. Maar ik merk nu al dat het niet zo makkelijk gaat als voorheen. En ik ben pas 7 weken! Maar ik wil het wel zo lang mogelijk volhouden, natuurlijk wel aangepast, maar dat is hierbij goed mogelijk! 
@marsieK
fijn dat alles goed gaat! 
Wat de facebookpagina betreft, heb ik al eerder gelezen dat andere er niks van zouden moeten kunnen zien. Heb het zelf ook nog niet uitgeprobeert ? 

Ik heb sinds een paar dagen erg gevoelige borsten. En qua humeur gaat het ook heen en weer. Ben wel super moe en overdag ben ik niet vooruit te branden. Gelukkig nog maar 3 weken en dan zomervakantie ?

Daisymammie zit je ook in het onderwijs? Hier nog 4 weken.Ik zit op hockey, wedstrijden zijn voorbij. Wil wel proberen om te blijven hardlopen. 

@lyam ik heb 2 nichten wat een tweeling  is, in m'n vriend z'n fam komt het niet voor. Maar ik had wel gelezen dat als je op latere leeftijd zwanger wordt de kans ook iets groter is . Maar het is leuk een tweeling maar ook erg zwaar  en financieel gezien ook dus eentje is wel een stuk makkelijker ja :) 

@linnievdb jaa ik snap heel goed wat je bedoelt ! Ik krijg eindelijk volgende week mijn eerste echo. Gehele zwangerschap is veel wachten . Dus je moet een hoop geduld hebben :) 

Zo wel goed dat je kunt sporten! Ik ben net een halfjaar gestopt en denk nu.. had gewoon door moeten gaan. Wil misschien yoga/pilates lessen gaan volgen. Maar hoe zit het nu met het trainen van de buikspieren?
Nu lekker naar bed en het inderdaad rustig aan doen. Voor mij is het ook aftellen tot de zomervakantie, dus ik mag niet echt klagen.

XxElsemarie Ik zit idd in het onderwijs. Dit zijn sowieso al erg drukke en vermoeiende tijden, dus die extra vermoeidheid helpt niet mee ? 
Ik heb een kleuterklas en jij? 

Ik heb gelezen dat je de buikspieren tot 3 maanden gewoon kan trainen, daarna mogen alleen de schuine buikspieren. Maar dat ga ik wel even goed navragen. 
Iets later in de zwangerschap zou ik ook wel iets van zwangerschapsyoga willen doen. 

@Linnievdb ik weet precies wat je bedoelt. Vooral niet te veel googlen want dat maakt het er niet altijd beter op. Zoals men altijd zegt (heel cliche maar wel waar) goed luisteren naar je lijf. Die geeft zelf wel aan wat het nodig heeft. 

Wachten is inderdaad het meest lastige nu. Ik heb over 2 weken de afspraak bij de verloskundige staan voor de intake en over 4 weken de eerste echo. 

@Daisymammie Knap hoor dat van de bootcamp! Heel logisch natuurlijk dat je nu wat minder energie hebt. Denk dat alle beetjes schelen als je maar blijft bewegen. 

Wat betreft de dames die het hebben over vakanties; hebben jullie je plannen er op aangepast of gaan jullie 'gewoon' op vakantie? 

Ik was ook benieuwd wat de leeftijden van de dames zijn. Ben zelf 30 jaar oud. Heb zelf nog geen kinderen en ben ook nog niet eerder zwanger geweest. Mijn vriend heeft wel twee kinderen en die zijn 50% van de tijd bij hem. 
Wij gaan aanstaande zomer dan ook samenwonen. Dat stond al op de planning. Alleen kwam de zwangerschap geheel onverwachts (die stond wat verder op de planning...)! Gelukkig vragen zijn kinderen al continu wanneer er nog een baby komt dus dat zit wel goed denk ik. 

Terug
Bovenaan