uitgerekend februari 2019

@MarsieK Wat fijn om te horen! Dat zal vast wel een gehele geruststelling zijn. Gewoon rustig aan doen en goed luisteren naar wat je lichaam nu nodig heeft zou ik nu zo zeggen. 

@Me – L precies, dat heb ik dus ook.  Merk dat ik ook sneller moe ben in de sportschool en de cardio mij inderdaad niet meehelpt. Ik hou het nu zelf gewoon bij de krachttraining en heb het gewicht lager gelegd.

Wie sport er nog meer door?

@Momami; ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb het vooral met zweetgeuren van anderen. Bah! Sowieso zijn alle geuren stukken sterker dan normaal en normaal ruik ik alles al heel goed... Oh joy! 

@ MarsieK Wat fijn om te horen! Dat zal vast wel een gehele geruststelling zijn. Gewoon rustig aan doen en goed luisteren naar wat je lichaam nu nodig heeft zou ik nu zo zeggen. 

@Me – L precies, dat heb ik dus ook.  Merk dat ik ook sneller moe ben in de sportschool en de cardio mij inderdaad niet meehelpt. Ik hou het nu zelf gewoon bij de krachttraining en heb het gewicht lager gelegd. 

Wie sport er nog meer door? 

@Momami; ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb het vooral met zweetgeuren van anderen. Bah! Sowieso zijn alle geuren stukken sterker dan normaal en normaal ruik ik alles al heel goed… Oh joy! 

Je zou kunnen proberen om smorgens voordat je uit bed gaat een cracker of iets te eten. Misschien helpt dat tegen de duizeligheid. Ik heb zelf nog geen last gelukkig maar eet als ik uit bed kom altijd gelijk iets. (misschien daardoor) Ik ben alleen erg moe en borsten /tepels zijn erg gevoelig en wel iets gegroeid ook, ook m'n buik is ook al wat dikker geworden  En ben morgen pas 7 weken.. Straks zitten er twee in :) volgende week donderdag weet ik het.... 

@Lou-x dat wilde ik inderdaad morgen ochtend proberen en zaterdag blijf ik gewoon lekker wat langer in bed liggen! 

Zitten tweelingen bij jou in de familie? 

Ik ben zelf een twee-eiige tweeling en mijn moeders broers waren dat ook. Ik ben benieuwd of wij dan ook een verhoogde kans hebben. Stiekem hoop ik gewoon op één om eerlijk te zijn. Jij ? 

@MarsieK 
Wat fijn dat je echo goed ging! Hopelijk heb je nu wat minder stress en helpt dat ook met de buikpijn. Heb je ook een warmewarme kruik geprobeerd? Dat helpt bij mij best wel snel.
@Lyjam
Ik dans elke week twee of drie keer. En dan niet zoveel springen want ik had gelezen dat dat niet goed was.
Ik ruik ook alles heel goed en mezelf ook. Echt genot. Verder kan ik Chinees op het moment echt niet verdragen..en zijn er ook puistjes en gevoelige borsten. Mijn man zegt dan dat ik blij moet zijn dat ik niet ongesteld wordt... ?

@hetmeisje: Fijn he... mannen! Alsof niet ongesteld worden voor 9 maanden gelijk staat aan alle kwaaltjes en ongemakken die je hebt/krijgt/houdt mbt de zwangerschap! Het is dat ze zo leuk zijn die mannen van ons want anders ;) 

De naam veranderen is gelukt Lyjam, dankje.

Over tweelingen, ik ben zelf een twee-eiige tweeling. En bij mijn vrien in de familie zit het ook. Ben ook benieuwd hoe de kans bij ons is. Maar hoop eigenlijk ook op 1.

Terug
Bovenaan