uitgerekend februari 2019

@Daisymammie ik heb ook een kleuterklas!
@lyjam wij gaan dit jaar niet op vakantie want we hebben net een huis gekocht dat dit jaar gebouwd wordt en pas na de komst van ons kindje af zal zijn. Genoeg kosten dus ;). Mogelijk gaan we wel een weekendje ergens naar toe.
Ik ben 27 trouwens. 
Leuk dat je binnenkort gaat samenwonen en de kinderen ook zo enthousiast zijn over de komst van het kindje!

@Daisymammie ik heb groep 5/6. Straks dus nog 4 weken en inderdaad wel drukke weken.
Wij gaan wel op vakantie hadden ook al wat geboekt. Ben dan ongeveer 11 à 12 weken 

Op mijn sportschool hebben ze een speciaal programma voor als je zwanger bent. Heel fijn, top begeleiding ook. Hardlopen lijkt me ook wel fijn, kan dat gewoon? Ben zo bang dat ik iets “kapot” maak. 
Ik heb volgende week al mijn eerste vroege echo ivm miskramen. Heel fijn. Daarna 30 juli termijnecho. Wat ontzettend spannend is het weer. Kan helaas nog niet echt blij zijn omdat ik weet hoe snel het ook weer weg kan zijn. 
Ik ben net 34 geworden

@rein a
Ik hoop dat je een goede echo krijgt dan. ☺ Ik heb volgende week mijn eerste echo. Termijnecho ik ben dan 9 weken als het goed is maar ik denk dat ik een week wordt teruggezet omdat mijn ovulatie zo laat was.
Ik ben 25 jaar word binnenkort 26. 
Ik blijf iig gewoon doorgaan met dansen minstens 2 keer in de week. Wij verkopen nu ons huis. We gaan verhuizen volgende maand. Dus niet veel weg. In augustus een weekendje naar Duitsland. 

Wij zijn komende zomer aan het verbouwen waarschijnlijk (plaats maken voor de beeb ?), dus we hebben geen vakantie geboekt. Maar bij mooi weer gaan we wel een weekje met de kids naar Drente op een camping ofzo, je doet de kinderen geen groter plezier ?. 
Ik ben 34, heb dus al 3 kids van 8, 10 en 12. Sinds 2 jaar woon ik samen met mijn vriend van ook 34, hij heeft nog geen kinderen. Hij krijgt t ineens wel beetje benauwd nu het "echt" is. Niet dat hij het niet nog steeds dolgraag wil..maar de verantwoordelijkheid die op hem af komt overvalt hem wel. Daar heb ik natuurlijk niet zo last van, 3 of 4 kids, qua verantwoordelijkheid verandert er voor mij weinig, maar voor hem wel!

Hoe vinden jullie/ jullie partners dat, die een eerste krijgen? Ik heb dat bij mijn oudste eigenlijk ook niet echt gehad geloof ik...

Lekker wel verbouwingen! Same here. 
Mijn lief en ik hebben gelukkig dezelfde groei meegemaakt van “van ons hoeft een kindje niet zo” tot “en nu het liefst meteen”. Dat is echt heel fijn. 
Ik hoop echt dat deze blijft zitten, want hij wordt de beste papa ?
fijn dat de huidige kinderen het ook zien zitten Lyjam! Werkt we mee ☺️
Fijn weekend allemaal! Ik ga het proberen even lekker los te laten zodat de tijd snel voorbij gaat. 

Wat doen jullie trouwens tegen de misselijkheid? En dan bedoel ik niet die alleen in de ochtend. 

Ik ben de gehele dag door misselijk maar daar blijft het dan ook bij. Gelukkig hoef ik (nog) niet te spugen want als er iets is waar ik echt een enorme hekel aan heb is dat het wel!
Ik probeer daarom de hele dag door te blijven eten alleen. Heb altijd een pakje droge crackertjes van LU bij me en die lijken wel redelijk te helpen. 

Terug
Bovenaan