Ik ben nu 7 weken zwanger, en dit is onze eerste zwangerschap. Vanaf de eerste weken al last van een flauw gevoel/misselijkheid, daarnaast kan ik ook al een ruime maand niet op mn buik slapen ivm gevoelige borsten. Gelukkig kan ik sinds afgelopen week wel wat druk op mijn buik hebben, maar voorheen werd ik al misselijk als ik mijn armen over elkaar sloeg en deze tegen mijn buik rustten. Ik ben de ene dag ontzettend beroerd en de andere dag niets aan de hand. De laatste dagen kan ik zo in slaap vallen als ik thuis kom van werk. Maar dit neem ik allemaal voor lief. Maandag onze eerste echo, via de verloskundigenpraktijk, gewoon omdat t kan. Als we onze kleine gezien hebben kunnen we met een meer gerust hart vertellen aan onze ouders broers en zus dat ze volgend jaar februari met ons klein wondertje mogen komen knuffelen. Ik kan niet wachten om ze dit te vertellen!
Ik hoop dat het bij iedereen voorspoedig verloopt, en dat ik jullie in februari mag feliciteren met de geboorte van jullie kleine wondertje(s)!