uitgerekend februari 2019

Hoi kikiki, 
ik heb 29 Juni Mijn eerste echo gehad, we kwamen er toen achter dat het om 2 baby’s gaat! ????. Heel bijzonder als je je baby(s) voor het eerst ziet! ?. 
Heel veel plezier maandag!

Vandaag mijn eerste echo gehad voor het onderzoek. 1 vruchtje gevonden. Zag er allemaal goed uit. Voor zover zij het nu kon inschatten zit ik in week 6. Wel al een kloppend hartje gezien! Heel bijzonder allemaal zo klein en toch al een kloppend hartje.

Wat leuk dat jullie allemaal goede echo's gehad hebben. Wat waardevol is dat om te zien he ? Ik heb van de week mijn tweede echo gehad en ook het hartje horen kloppen. Zo bijzonder! 

24 juli mag ik terug voor de termijn echo ik zou dan net geen 11 weken zijn. Denk dat ik het daarna niet lang meer ga stilhouden voor de wereld. Wanneer willen jullie het open in de wereld hebben? 

Leuk allemaal!
Ik ben morgen 10 weken en over 1.5 week mijn 3de echo. Als die goed is gaan wij het aan iedereen vertellen. Ouders/broers weten het al. Opa en oma's komen denk ik volgende week ergens. Vk gaf aan dat de kans altijd aanwezig is dat het fout gaat, maar nu al aanzienlijk is verminderd.
Kan niet wachten om het te vertellen naar vind klein geheimpje ook wel leuk!! :)

Gefeliciteerd allemaal met de goede berichten!
Maandag heb ik mijn eerste echo. volgens mijn berekening ben ik dan 9 weken. Ik ben heeeeel erg benieuwd en kan niet wachten! Als alles goed is gaan we het meteen aan onze ouders vertellen, en de rest volgt later :)

Lieve meiden, 
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wij zijn als onze berekening klopt 24 februari uitgerekend wat betekend dat wij zondag 7 weken zwanger zijn. Maandag over een week hebben wij de 1e echo, super spannend allemaal want het is onze 1e.
Ik had al vrij snel en nog steeds last van mijn borsten. Nu sinds 2 weken heb ik buikpijn afgelopen woensdag ben ik bijna flauwgevallen van de pijn in combi met de warmte. Sinds afgelopen week word ik snachts misselijk wakker en slaap dan daarna echt heel slecht...
Wanneer gaan/hebben jullie het geheim naar buiten gebracht?

Liefs 

Hoi hoi, 
wij waren vroeg met het bekend maken, met 6 weken hebben we het onze ouders verteld en oma (93). Na de eerste echo (7 weken en 1 dag) hebben we het onze broers/zussen en een aantal close vrienden verteld. Na onze volgende echo van 17 juli, mag de rest het ook weten! :) we zijn er vroeg mee, maar zijn altijd erg open geweest over de hormoonkuren etc, en ik ben zo ongekend moe en veel misselijk dat iedereen zo ongeveerd al gevraagd had of ik niet zwanger was? En ondanks dat het nog pril is, gaan we er van uit dat alles goed gaat en zijn we heerlijk aan het genieten. (Je hebt nooit de zekerheid dat er niets mis gaat, maar wij staan er heel positief in). ?

Ik ben nu 7 weken zwanger, en dit is onze eerste zwangerschap. Vanaf de eerste weken al last van een flauw gevoel/misselijkheid, daarnaast kan ik ook al een ruime maand niet op mn buik slapen ivm gevoelige borsten. Gelukkig kan ik sinds afgelopen week wel wat druk op mijn buik hebben, maar voorheen werd ik al misselijk als ik mijn armen over elkaar sloeg en deze tegen mijn buik rustten. Ik ben de ene dag ontzettend beroerd en de andere dag niets aan de hand. De laatste dagen kan ik zo in slaap vallen als ik thuis kom van werk. Maar dit neem ik allemaal voor lief. Maandag onze eerste echo, via de verloskundigenpraktijk, gewoon omdat t kan. Als we onze kleine gezien hebben kunnen we met een meer gerust hart vertellen aan onze ouders broers en zus dat ze volgend jaar februari met ons klein wondertje mogen komen knuffelen. Ik kan niet wachten om ze dit te vertellen! 
Ik hoop dat het bij iedereen voorspoedig verloopt, en dat ik jullie in februari mag feliciteren met de geboorte van jullie kleine wondertje(s)!

Terug
Bovenaan