uitgerekend februari 2019

Ik heb al mijn eerste 2 positie jeans gekocht. Ik ben nu 10+2, maar bij mij komt het ook vooral doordat ik pds heb. Normaal kunnen mijn gewone broeken al wel eens krap zitten maar nu dat ik last heb van mijn darmen & dat deze naar boven worden geduwd door de baarmoeder is het eind zoek. Mijn bovenbuik lijkt wel alsof ik al 6 maanden zwanger ben, wat wel echt jammer is want hierdoor kan ik amper zien of er beneden al echt iets groeit. Ach ja, hopelijk is dat snel voorbij en kunnen we niet meer om de echt zwangere buik heen 

Ah gelukkig, jullie dus ook al wel! De laatste dagen heb ik lekker jurkjes gedragen, maar naar mijn werk vind ik jurkjes niet fijn. Ik heb nog wat broeken een maatje groter in de kast liggen omdat ik het laatste jaar (niet bedoeld, want ik ben al niet erg zwaar..) wat kilo's afgevallen ben. Dus die heb ik maar gedragen, maar het ziet er eigenlijk niet uit, want die slobberen natuurlijk om mijn benen. 
Maar daardoor kreeg ik juist de vraag of ik was afgevallen, ipv dat mijn buik dikker geworden was, haha... Dus misschien een tip ;) 
Maar ik heb al wel een paar positiebroeken die ik gekregen heb in de kast liggen en ik ben al wel wat online aan het speuren naar leuke positiekleren. Best lastig hoor! Het is heeeeel veel zwart en grijs en streepjes en stipjes en roezeltjes enzo... niet mijn kleuren en niet mijn "ding". Natuurlijk zijn er ook andere dingen, maar ik vind het wel zoeken. 

Mijn broeken zitten ook al strakker. Op mijn werk moet ik een uniform dragen. Nu een paar dagen een spijkerbroek van thuis aan die normaal wat losser zat. Even aankijken hoe ik dit ga doen, want ik wil het nog niet vertellen. 

Voor de aanstaande moeders die morgen ook hun eerste echo hebben: succes! Ik kijk er zo naar uit, en mijn man natuurlijk ook! Als ik een kloppend hartje heb gezien dan durf ik het nieuws bij onze ouders/broers/zus wel bekend te maken. Al was het rondlopen met ons geheimpje tot nu toe niet heel moeilijk, ik ben toch wel blij als ik er met meer mensen over kan praten. 

Oh spannend Milou KP! Succes met wachten vandaag.  

Wij mogen morgen voor de eerste echo... Gelukkig ben ik druk vandaag en morgenochtend, hihi, dan gaat de tijd snel voorbij ?

Oh spannend Milou KP! Succes met wachten vandaag.  

Wij mogen morgen voor de eerste echo... Gelukkig ben ik druk vandaag en morgenochtend, hihi, dan gaat de tijd snel voorbij ?

Terug
Bovenaan