@rein a: wat vreselijk een EUG!!! Gelukkig waren ze er op tijd bij want het had zo helemaal verkeerd af kunnen lopen. Goed aansterken en vertrouwen houden in je lichaam. Ook met één eileider kan je zwanger worden, want deze neemt het over van de andere. Ik heb afgelopen april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ook geopereerd en zelfs een hele eierstok is bij mij weggehaald. Drie weken rustig aan gedaan en nu.. ben ik alweer 8 weekjes zwanger. Het prettige is dat ik nu onder behandeling van de gynaecoloog ben, dat zou jij ook blijven! Dan krijg je met 5 a 6 weken al een echo en dan om de twee weken om het in de gaten te houden. Dat is prettig, alhoewel die onzekerheid in het begin altijd blijft. Ieder steekje en pijntje maakt je bang. Ik plaats dit verhaal om je een hart onder de riem te steken, dat je ondanks je verdriet nu wel vertrouwen houdt in dat het nog steeds kan het zwanger worden..
Neem de tijd om goed uit te rusten, zo’n operatie is niet niks!! Lichamelijk en mentaal niet. Heel veel sterkte!!!