uitgerekend februari 2019

@rein a: wat vreselijk een EUG!!! Gelukkig waren ze er op tijd bij want het had zo helemaal verkeerd af kunnen lopen. Goed aansterken en vertrouwen houden in je lichaam. Ook met één eileider kan je zwanger worden, want deze neemt het over van de andere. Ik heb afgelopen april een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, ook geopereerd en zelfs een hele eierstok is bij mij weggehaald. Drie weken rustig aan gedaan en nu.. ben ik alweer 8 weekjes zwanger. Het prettige is dat ik nu onder behandeling van de gynaecoloog ben, dat zou jij ook blijven! Dan krijg je met 5 a 6 weken al een echo en dan om de twee weken om het in de gaten te houden. Dat is prettig, alhoewel die onzekerheid in het begin altijd blijft. Ieder steekje en pijntje maakt je bang. Ik plaats dit verhaal om je een hart onder de riem te steken, dat je ondanks je verdriet nu wel vertrouwen houdt in dat het nog steeds kan het zwanger worden..
Neem de tijd om goed uit te rusten, zo’n operatie is niet niks!! Lichamelijk en mentaal niet. Heel veel sterkte!!! 

Wow nooit gedacht dat jullie reacties me zoveel goed zouden doen. 
Dankjewel allemaal!! Ik mag zo naar huis. Daar het maar eens allemaal got me door laten dringen. Doffe ellende dit. 
Stelvio. Dank voor je bemoedigende woorden. Gelukkig ziet mijn andere eileider en eierstok er heel goed uit. Dus na twee eerdere miskramen moet ik dit van de gynecaloog nog steeds als botte pech zien

Pfff dames, even bij jullie van me afschrijven hoor. Ik zit op mijn werk en zag op de wc net dat ik helder bloed verlies. ?
Rond 4 wk heb ik dat een paar dagen gehad, maar daarna niet meer...  word er best beetje bang van! Heb ook wel licht menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik, maar geen pijn...
Nu had ik wel vanmorgen ook spontane bloedneus en ook bloedend tandvlees... Dus laten we het er op houden dat mijn slijmvliezen gewoon bijzonder goed doorbloed en gevoelig zijn vandaag ofzo (Dat zegt mijn ratio... Maar t stelt me nog niet gerust ?)
Dinsdag staat er een echo gepland, dan 7+3...  duurt lang!

Lieve Rein a,
Kippenvel toen ik je post las, wat heftig! En wat een pech. Ik snap dat je het even moet laten bezinken en dat je je nu moet focussen op een goed herstel. Ik wens je veel beterschap en hoop dat de toekomst er rooskleuriger uit gaat zien voor jou!

@momami Hoe gaat het nu met je? Hebben nog last van bloedverlies? 
Vanavond voor het eerst bij de verloskundige geweest. Mooie echo gehad en tas vol met leuke dingetjes en een 1e speentje erin! Ben nu al verliefd op speentjes !!
Hoe gaat het met de rest?

@DreamerC, lief dat je ernaar vraagt. S avonds nog een keer wat bloedverlies gehad, een veegje maar, maar verder niet meer. Geen buikpijn gelukkig.  Dus het zal wel weer niets zijn. Maar jee... Wat een stress kan dat toch ineens geven he....maar heb er nu wel weer vertrouwen in.  
@Rein a, fijn dat je hier nog weer even reageert. Wel ontzettend veel pech achter elkaar voor jullie dan zeg! Het is niet eerlijk he....   hopelijk herstel je voorspoedig en durven jullie tzt weer een poging te wagen en hebben jullie dan het geluk aan jullie zijde!

Terug
Bovenaan