uitgerekend februari 2019

Vanochtend 1e echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien.
Ben helaas wel een week terug gezet!
Dus ben 7+3 zwanger en 22 februari uitgerekend

Hallo Dames,

Erg leerzaam om jullie ervaringen te lezen. Erg fijn om op dit moment van de zwangerschap toch te kunnen communiceren met jullie terwijl je voor de rest van de wereld het nog even stil houd.
Voor mij is dit mijn 2e zwangerschap ik heb helaas in mei een miskraam gehad. Inmiddels ben ik 6 weken zwanger en erg in spanning. Ik heb bijna geen klachten waardoor ik soms denk klopt dat wel? Ik heb een pretecho laten maken om er zeker van te zijn dat er iets zat en heb gelukkig 'iets gezien. Vrijdag is mijn intake echo hopelijk zie ik de kleine dan beter en ook een kloppend hartje!
in de tussentijd ben in erg benieuwd naar hoe jullie echo's gegaan zijn. Zijn jullie ook nog van plan om het mensen op een speciale manier te vertellen? ik wil voor mijn broertje een shirt kopen op zijn verjaardag waar op staat dat hij oom wordt, alleen moet ik het dan nog een hele maand stil kunnen houden en tijd lijkt zo langzaam te gaan doordat het spannend is allemaal.

Wondertjesb 
Volgens mijn berekeningen ben ik ook op die dag uitgerekend! Vanochtend eerst een sollicitatiegesprek gehad, dus zat tot zojuist met mn gedachten daar, nu wachten tot vanavond, dan hebben we de afspraak pas staan.
ik merk inmiddels dat ik strakke broeken/hemden niet meer zo fijn vind. Maar daarentegen kunnen mijn borsten iets meer hebben, al zijn de bh’s toch wel een stuk krapper geworden. Warmte heb ik inmiddels een hekel aan gerkregen. Ik kruip t liefst in de koelkast, en kan niet wachten tot t weer max 20gr is. Hopelijk trekt dat ook nog wat bij.
We willen, als we vanavond een hartje hebben zien kloppen het liefst deze week bij onze ouders langs. Al heb ik geen ieee hoe we dit gaan brengen. Geen heel toneelstuk er omheen, maar ik wil het ook niet tussen neus en lippen door even snel vertellen. We moeten even kijken of we een middenweg kunnen vinden hier in. Mss met een kleinigheidje of een bosje bloemen met een kaartje? Ik zal er vanavond in bed eens even over nadenken/ sparren met mijn man.

Goedemiddag! Net een echo gehad en het is helemaal goed, nu zo'n 9 weken. Ook het hartje zien kloppen en ook nog even gehoord. Straks gaan we het onze ouders vertellen doormiddel van een foto die we gemaakt hebben een tijdje trug. Mijn man met allemaal alcohol op tafel en zn handen in zn haar en ik met allemaal eten en achter ons een slinger met papa, mama, februari 2019 :)
Super fijn om te weren dat het allemaal goed is!

Fijn te lezen van de goede echo's! 
WondertjesB  da's niet leuk, ben je ineens een week minder ver. Maar het komt vaak voor en zegt niks over de gezondheid van je kindje gelukkig. Soms blijkt het later trouwens weer ingehaald te zijn. ?
MilouKP, nog heeeel even geduld!

Net onze 1e echo gehad. Alles was goed. We hebben het hartje zien kloppen. Over 3 weekjes mogen we weer ?. Wat een gave ervaring zeg.

Net onze 1e echo gehad. Alles was goed. We hebben het hartje zien kloppen. Over 3 weekjes mogen we weer ?. Wat een gave ervaring zeg.

Wij hebben de hele familie het al verteld ook al is t nog maar 9 weken. Het is de eerste en vooral mijn vriend wilde t heel graag delen. Volgende week termijnecho, hebben met 6 weken (dacht toen 7-8 weken te zijn) gehad en toen klopte er al een hartje. Nu vind ik t wel weer spannend worden, wachten is op volgende week dinsdag dan mogen we weer :)

Terug
Bovenaan