Wondertjesb
Volgens mijn berekeningen ben ik ook op die dag uitgerekend! Vanochtend eerst een sollicitatiegesprek gehad, dus zat tot zojuist met mn gedachten daar, nu wachten tot vanavond, dan hebben we de afspraak pas staan.
ik merk inmiddels dat ik strakke broeken/hemden niet meer zo fijn vind. Maar daarentegen kunnen mijn borsten iets meer hebben, al zijn de bh’s toch wel een stuk krapper geworden. Warmte heb ik inmiddels een hekel aan gerkregen. Ik kruip t liefst in de koelkast, en kan niet wachten tot t weer max 20gr is. Hopelijk trekt dat ook nog wat bij.
We willen, als we vanavond een hartje hebben zien kloppen het liefst deze week bij onze ouders langs. Al heb ik geen ieee hoe we dit gaan brengen. Geen heel toneelstuk er omheen, maar ik wil het ook niet tussen neus en lippen door even snel vertellen. We moeten even kijken of we een middenweg kunnen vinden hier in. Mss met een kleinigheidje of een bosje bloemen met een kaartje? Ik zal er vanavond in bed eens even over nadenken/ sparren met mijn man.