Uitgerekend februari 2020

Zachte g: ja dat klopt dat ben ik! -Mandy. Als iemand weet hoe ik die naam kan aanpassen hoor ik het graag! Haha
Inmiddels gebeld! Mag over 2 weken komen dan zit ik precies op de 7 weken. Gelukkig iets eerder! 

Liefs Mandy. 

Ik mag 1 juli heen en dan zit ik volgens mijn eigen berekening op 6.6. Verloskundige houdt het op zo'n 2 week langer. Ben benieuwd hoever ik dan ben.
Heb sinds gisteravond last van pijnlijke tepels... was me aan het inzepen onder de douche met een wasmand en toen kwam ik er achter. Ook nog best wel pijnlijk ook!
Ik wil mezelf wel toevoegen aan die tabel maar kan iemand me vertellen hoe ik dat doe? 

[quote quote=10214492]Zachte g: ja dat klopt dat ben ik! -Mandy. Als iemand weet hoe ik die naam kan aanpassen hoor ik het graag! Haha Inmiddels gebeld! Mag over 2 weken komen dan zit ik precies op de 7 weken. Gelukkig iets eerder! Liefs Mandy.[/quote]
Haha oke :)
Gebruikersnaam kun je wijzigen door linksboven op je profielnaam te klikken en dan op "mijn ouders van nu".
Als het goed is hoor... is voor mij ook nog vrij nieuw allemaal.
Kan iemand mij ook vertellen hoe je emoticons toe kan voegen ?

Ik wil mezelf wel toevoegen aan die tabel maar kan iemand me vertellen hoe ik dat doe?[/quote]
Ik heb gewoon copy/past gedaan. De gegevens van de vorige dames gekopieerd en de mijne eronder toegevoegd.

Ik vond de FB groep te groot, maar sluit me graag hier aan als dat mag ? Ik ben 6+5 weken zwanger van ons derde kindje. We zijn in november onze zoons verloren met bijna 21 weken. Erg spannend dus allemaal. Maandag de eerste echo! 

[quote quote=10214487]
BenB - 31 - getrouwd - 3e kindje - uitgerekend 07-02-2020 - geslacht onbekend (ik gok een meisje :) )
Susanna – 27 – verliefd – 2e kindje – uitgerekend 14-02-2020 – geslacht onbekend
Mandy – 27 – verliefd – 1e kindje – uitgerekend 19-02-2020 – geslacht onbekend
Sanne – 27 – verliefd – 1e kindje – uitgerekend 20-02-2020 – geslacht onbekend.
ZachteG – 36 – getrouwd – 3e kindje – uitgerekend 22-02-2020 – geslacht onbekend
[/quote]

Hoi allemaal, ik doe ook graag mee ?
BenB – 31 – getrouwd – 3e kindje – uitgerekend 07-02-2020 – geslacht onbekend (ik gok een meisje  )
Susanna – 27 – verliefd – 2e kindje – uitgerekend 14-02-2020 – geslacht onbekend
Mandy – 27 – verliefd – 1e kindje – uitgerekend 19-02-2020 – geslacht onbekend
Sanne – 27 – verliefd – 1e kindje – uitgerekend 20-02-2020 – geslacht onbekend.
ZachteG – 36 – getrouwd – 3e kindje –uitgerekend 22-02-2020 – geslacht onbekend
Piioenroos - 28 - getrouwd - 1e kindje - uitgerekend 19-02-2020 - geslacht onbekend 

Terug
Bovenaan