Uitgerekend februari 2020

Ik heb juist heel erg last van me borsten, zo erg dat als ik thuis kom juist meteen me bh uitdoe, kan dat ding niet verdragen dan! Denk dat het bij iedereen anders is.. ik heb altijd ook al veel last gehad van me borsten bij menstruaties. Gisteren was de 1e dag dat ik echt de hele dag misselijk ben geweest.. om het werk moeite gedaan om het niet te laten zien..  het hoort erbij! 
Morgen ga ik de echopraktijk bellen met de vraag of het 2 weken eerder kan, zo rond de 7/8 weken een echo IPv met 10. Aangezien ik me door de miskraam toch wel druk maak en een beetje zekerheid nodig heb.. 

Mandy. 

Hoi allemaal,
wij hebben gisteren ook een positieve test gehad, zou voor ons ook februari zijn. Nu heb ik alleen afgelopen 2 jaar al 4 miskramen gehad, dit is dus de 5e zwangerschap. Ben dus heel bang dat dit ook vroegtijdig weer word afgebroken.
heel spannend allemaal!
groetjes!

Ohh gelukkig dat ik niet de enigste ben die nog geen problemen heeft met dr tieten.. hahahaha
nu 4+5 dus gewoon nog heel pril en wacht t wel af wanneer ‘t komt.
in ieder geval bedankt dames! :)

Ik mag hier ook weer aanmelden. Gisteren al heel licht positief getest op de dag van mn nod en vandaag was die alweer iets donkerder. 
We hebben al een zoontje die volgende maand 2 wordt. Afgelopen december een vroege miskraam gehad en daarna duurde het heel lang voordat mn cyclus weer een beetje normaal was. Ik durf het nu ook nog niet echt te geloven, dat ik zwanger ben. Vrijdag ga ik weer ff testen en als die test eruit knalt dan bel ik na het weekend de verloskundige. 
Tot nu toe ben ik nog niet duizelig, dus dat is al een goed teken, wel met vlagen wat hoofdpijn, gevoelige borsten en vooral savonds heel erg moe. 

Ik had 2 of 3 juni mijn eisprong, dus als ik daar vanuit ga dan zal ik nu 4 weken en 1 of 2 dagen zwanger zijn. 

Dan loop ik ongeveer gelijk met jou Angii, gefeliciteerd !
We zullen dan rond 22-02-2020 bevallen, mooie datum he :)
En Gebruiker10140759, dubbel he... weer zwanger na een miskraam ?
Je durft niet echt blij te zijn omdat je bang bent dat het weer mis gaat.

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige.
Expres pas met ruim 8 weken omdat ik dan de termijn voorbij ben waar het de de vorige keer mis was gegaan.
Hier ook nog geen last van de tieten, had de vorige keer wel gevoelige tepels maar begon iets later.
Wel begint de voermoeidheid nu al s'avonds.
Hebben jullie al nagedacht over een tabel ?
Bijvoorbeeld met de uitgerekende datum, geplande echo (+uitslag later), leeftijd, verliefd/verloofd/getrouwd, geslacht, hoeveelste zwangerschap/ hoeveel kinderen enzovoort...

Ik heb jullie hulp nodig, wanneer zouden jullie de verloskundige bellen? Ik wil niet onnodig bellen maar maak me wel zorgen. 
Gisteren heb ik voor het laatst normaal kunnen eten en alles binnen houden. Vandaag spuug ik echt van alles, zelfs van een glas water. Ik voel me mega slap en steeds dizzy, net of ik ieder moment kan flauw vallen. Wat ik kon eten vanavond was er allemaal binnen een kwartier weer uit. 
Ik ben bang dat ik, zeker met dit weer, uitdroogt en dat de baby er last van krijgt. 
Ik kan bellen of wachten tot volgende week dinsdag als ik een intake afspraak heb. Wat zouden jullie doen? 

Terug
Bovenaan