Uitgerekend februari 2020

Kunnen we wel doen hoor een tabel ?
ik begin wel:
Sanne - 27 - verliefd - 1e kindje - uitgerekend 20-02-2020 - geslacht onbekend.
(uitgerekend is op eigen berekening 1e dag laatste menstruatie dus kan nog veranderen op 6juli - eerste echo)

[quote quote=10214340]Ik heb jullie hulp nodig, wanneer zouden jullie de verloskundige bellen? Ik wil niet onnodig bellen maar maak me wel zorgen. Gisteren heb ik voor het laatst normaal kunnen eten en alles binnen houden. Vandaag spuug ik echt van alles, zelfs van een glas water. Ik voel me mega slap en steeds dizzy, net of ik ieder moment kan flauw vallen. Wat ik kon eten vanavond was er allemaal binnen een kwartier weer uit. Ik ben bang dat ik, zeker met dit weer, uitdroogt en dat de baby er last van krijgt. Ik kan bellen of wachten tot volgende week dinsdag als ik een intake afspraak heb. Wat zouden jullie doen?[/quote]
Ik zou het even aankijken tot morgen. De beeb leeft nu nog voornamelijk van het dooierzakje waar hij/zij inzit dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Misschien kun je een waterijsje wel binnenhouden? Probeer iig wel te drinken (niet te gek dat je elke keer moet spugen)

Sanne – 27 – verliefd – 1e kindje – uitgerekend 20-02-2020 – geslacht onbekend.
Susanna - 27 - verliefd - 2e kindje - uitgerekend 14-02-2020 - geslacht onbekend.
Uitgerekende datum idd ook nog onder voorbehoud, denk dat ik net zoals bij mn dochter ook wordt terug gezet

Susanna – 27 – verliefd – 2e kindje – uitgerekend 14-02-2020 – geslacht onbekend
Mandy- 27 - verliefd - 1e kindje- 
uitgerekend 19-02-2020 – geslacht onbekend 
inderdaad zelf uitgerekend. 1e afspraak verloskundige 28 juni, en eerst echo 20 juli. ( al willen we dit verplaatsen naar iets eerder) 

Mandy: ik heb zelf dus een pretecho aangevraagd.. dat gaat altijd op eigen kosten.. hier in Amsterdam betaal je 37,50 voor een pretecho ik kon ook niet wachten op de eerste 10 weken echo die ik 27juli pas heb. Dus gewoon doen.. ik zit dan op 7 weken en dan zie je t hartje al kloppen en mocht je zwanger zijn van een meerling zien ze dat ook al.

Hai Sanne! Ik ga vandaag inderdaad even bellen ?, zal inderdaad rond dezelfde kosten komen denk ik zo.. maar dat heb ik er wel voor over! :) x Mandy. 

Susanna – 27 – verliefd – 2e kindje – uitgerekend 14-02-2020 – geslacht onbekend
Mandy –  27 – verliefd – 1e kindje –  uitgerekend 19-02-2020 – geslacht onbekend 
ZachteG – 36 – getrouwd – 3e kindje –  uitgerekend 22-02-2020 – geslacht onbekend

Dus even voor de duidelijkheid... Gebruiker10140431 = Mandy ?

Terug
Bovenaan