[quote quote=10214761]Vanmiddag de verloskundige gebeld, ik moest me geen zorgenmaken ver de baby dat ik zo misselijk was en niks binnen hield. Ik heb van de huisarts tabletjes gehad zodat ik niet meer misselijk ben, ideaa want ik heb vanavond gewoon kunnen eten en drinken! Voel me een stuk beter dan zonder dat ik ze had. Ben wel nog moe maar dat hoort er bij, ik laat het lekker gaan, vanaf morgen ben ik weer hele dagen thuis dus kan ik rustig aan doen en af en toe een beetje rusten en slapen, maar misschien ook eindelijk eens iets in het huishouden doen want daar had ik afgelopen weken helemaal geen puf meer voor. Kan er iemand mij bij het lijstje zetten? Taartjuh – 25 – getrouwd – 1e kindje – uitgerekend 07-02-2020 – geslacht onbekend – 15 juli tweede echo[/quote]
Wat fijn dat je je beter voelt! We zijn rond dezelfde datum uitgerekend zie ik! Jij hebt al een echo gehad dus? Die van ons staat voor maandag gepland. Poeh... ik vind het zo spannend! Ik ben ook ontzettend moe. Voel me zo schuldig naar mijn man en de honden toe ? Ik wil alleen maar slapen...