Uitgerekend februari 2020

Zie de lijst van @Susannaaaa mooi hoor! Ik heb me eerste echo al gehad om te kijken of het vruchtje in me baarmoeder zat ivm een BBZ de vorige keer. Ik heb 26 juni alweer een echo dus! Weetniet of dit er nog bij in moet?

[quote quote=10214992]
Hey meiden.. hier afgelopen nacht de schrik gehad waar ik zo bang voor was.. lig op bed en 1 gekke steek in me buik.. en zei meteen voelt niet goed.. voelt alsof ik bloed.. en ja hoor op de wc 1 spatje bloed en verder bruin.. dus we gaan nu uit van een late innestelings bloeding.. verder geen pijn krampen of bloed te bekennen nu..
mijn vk zei van de week al dat ik zei dat ik bang was voor een miskraam ofzo; zolang je niet hevig bloed en daar veel pijn bij hebt is het goed.
ik en mijn vriend wachten t nu af.. ik hou jullie op de hoogte.
verder nu opeens van geen grotere tieten en pijnlijke tieten naar enorme grote tieten en pijnlijke tieten.. in 4 dagen zijn ze zoveel verandert, schrik er zo van! Hahahaha.
[/quote]
Oei dat is schrikken.. hoe voel je je nu?

Ik en mijn moeder zijn net naar een babydump gegaan die in de buurt opende en ik kon het niet laten.. heb al een mooi setje gekocht (zo wennen weer dat hele kleine) en een super mooi gevlochten mandje/wieg met standaard. Was nu heel sterk afgeprijsd! Enorm blij mee haha. Toen ik net zwanger was van mn dochter zijn we ook naar een babywinkel geweest en kwam toen met een tas vol afgeprijsde baby winterkleding terug haha. 

Er zijn weer een paar aanstaande mama's bij gekomen zie ik; gefeliciteerd!!
@SanneStar ik snap dat je geschrokken bent. Ik zou het zelf ook eng vinden. Maar als het bij die ene spat gebleven is dan heb je volgens mij geen reden tot zorg. Je hebt het verder niet gecheckt bij je vk?
@trotse mama van 2, dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Is dat een bewuste keuze geweest? Of bedacht je later dat je er toch nog wel graag eentje bij wilde :)
Mijn vriend heeft al 2 kinderen. 9 en 5. Vind het wel spannend hoe zij er op zullen reageren...
Zijn jullie bekend met darmklachten? Pfff.... van constipatie geen sprake hier, paar keer per dag dat ik krampen krijg. Heb ook al een buikje, nou was mijn buik van te voren niet strak en plat, (als ik stond wel redelijk) maar merk echt dat ie nu opgezet is. Mijn darmen zijn al al lekker verschoven dus. 
Vind het dus ook al lastig wat ik aan moet trekken, ik wil het nog tot half augustus ongeveer voor onszelf houden...
Hoe gaat dat bij jullie?

Herkenbaar van de darmen.. alleen dan wel constipatie haha. En ze zijn opgezet maar dat komt ook echt door combi hormonen en prikkelbare darm. Mijn buik is vanwege vorige zwangerschap best een pudding geworden en opgezette darmen maken dat nu echt erg.. 

Ben nu nog ontzettend bang voor alles wat ik voel.. bij elk krampje loop ik naar de wc om te checken of er bloed bij is.. maar gelukkig nog niets.. 
nog geen contact gehad met de vk maar wel met me HA en die zei hou rust en hou t in de gaten en doe zondag een test om te zien of t streepje lichter is.
ook mijn buik is al opgezet.. was niet mega slank maar dik ben ik ook niet.. nu zie je toch dat me buik al verandert.. ontlasting is dubbel.. ene keer kan ik niet en de andere keer dan heb ik vlaai ??
ben nooit een fruit persoon geweest maar nu ben ik opeens gek op fruit! Zo lekker op t moment.. en voor de zwangerschap kon ik enorm genieten van chocolade maar nu helemaal geen behoefte aan.. vind t zo apart hoe je verandert als je zwanger bent..

[quote quote=10215030]Ben nu nog ontzettend bang voor alles wat ik voel.. bij elk krampje loop ik naar de wc om te checken of er bloed bij is.. maar gelukkig nog niets.. nog geen contact gehad met de vk maar wel met me HA en die zei hou rust en hou t in de gaten en doe zondag een test om te zien of t streepje lichter is. ook mijn buik is al opgezet.. was niet mega slank maar dik ben ik ook niet.. nu zie je toch dat me buik al verandert.. ontlasting is dubbel.. ene keer kan ik niet en de andere keer dan heb ik vlaai ?? ben nooit een fruit persoon geweest maar nu ben ik opeens gek op fruit! Zo lekker op t moment.. en voor de zwangerschap kon ik enorm genieten van chocolade maar nu helemaal geen behoefte aan.. vind t zo apart hoe je verandert als je zwanger bent..[/quote]
Dan inderdaad maar even rustig aan doen!
Ja net wat je zegt; ik ben ook niet dik maar ook geen maatje 36. Ben ook redelijk lang, 1.76 in die geest..
Dat scheelt weer dat je ineens zin hebt in fruit! Ik moet er echt om denken dat ik het neem. Altijd al zo geweest en nu ook nog... 

Sannestar: dat is inderdaad even schrikken! Snap heel goed hoe je je voelt! Ik ren net nog niet elke keer naar de wc als ik denk dat er iets is.. ( bij mij komt het door de miskraam denk van vorige keer) elke keer dan toch bang maar inderdaad hier ook niks! Gewoon rustig aan en zolang er verder niks is hoef je je denk ook niet druk te maken! ( zal dit ook nog maar eens tegen mezelf zeggen :p
hier aardig wat last van me darmen, de ene keer ga ik een dag niet naar de wc, de volgende dag ben ik aan de race haha! Denk dat het er wel bij hoort. en ik denk wel iets te zien aan me buik, maar toch wellicht was dat er al! Ik heb eigelijk geen idee. Ben best slank van mezelf dus het zal wel snel opvallen.
Denk net als ons allemaal kan ik niet wachten op de 1e echo.. ik wil gewoon een beetje zekerheid en ben nog steeds bang dat het weer misgaat. Maar ook probeer ik te genieten.. iedereen zegt altijd; het gaat al allemaal zo snel. Heerlijk in me bed lekker nadenken over hoe ik alles wil. Kinderkamer, namen etc.. dat mag toch wel?..

Terug
Bovenaan