Uitgerekend februari 2020

Ik fantaseer er ook op los hoor! Ook hoe straks het is met een pasgeboren baby en een kindje van een jaar en een paar maanden. Maar ook lichte paniek hoe ik dat allemaal voor elkaar moet ga krijgen straks met 2 van die kleintjes! 

Ooh ja snap ik! Maar dat komt ook vast vanzelf allemaal wel... :) vaak gaan dat soort dingen volgens mij allemaal vanzelf wel, voor nu inderdaad lekker fantaseren! ??

Hahahaha ook ik fantaseer er lekker op los hoor.. heb al een naam als het een meisje is maar nog geen jongens naam, hahahaha.
toch eerder vandaag de vk gebeld en die heeft me gerust gesteld.. dus kan nu met een wat rustiger gevoel de dag door komen.. al blijft het natuurlijk eng tot die eerste echo.

@SanneStar; ja blijft spannend he! Voor mijn gevoel is het bij mij ook nog allemaal een grap zeg maar haha. Heb echt wel momenten dat ik misselijk ben en zere borsten heb maar tussen die momenten door voel ik me zo normaal! Krijg dan haast het idee alsof er niks zit.

Pfffff heb t  van ellende maar op mijn werk verteld.... ben nu  sinds eergisteren steeds zooo beroerd als ik iet gegeten heb. Zondag maar meteen ook  de ouders inlichten voordat ze het via via horen... Oja en de kinderen hahaha... 

er werdt. Gevraagd of het een bewuste keuze was. Om er 10’jar tussen te laten, nou eigenlijk nooit over gehad. Maar 10 kar geleden waren we iig beide nog niet ‘klaar’ voor een derde.. en nu voelde we dat t wel ‘de tijd’ was. Ook gezien biologisch  als we er nog 1 willen moeten we t nu doen. Zijn beide 37 dus tja...  

Susannaaaa: spannend is het zeker maar net is alles even werkelijkheid geworden voor mij.. net moeders voor moeders over de vloer gehad waar ik dus aan mee ga doen en dan krijg je na afloop boekjes en een wikkeldoek voor de kleine straks.. weer een enorme knal test gehad (deze test heeft meer hcg nodig dan een “normale” test) en dan opeens denk je oké, t is echt, IK BEN ZWANGER! 

@sannestar: super dat je dat doet! Ik zit er ook over na te denken om moeders voor moeders te doen. weet alleen niet zo goed hoe ik dat doe met me werk. Zeker nu ik het nog niet wil vertellen en ik dik 40 uur werk.. en daar meer aanwezig ben op dit moment dan thuis! 
Stiekem heb ik ook nog even een test gedaan! Echt een knaller.. niet te missen. Dus ik denk ook nu van het is toch echt zo! Onwerkelijk! 

[quote quote=10215160]@SanneStar; ja blijft spannend he! Voor mijn gevoel is het bij mij ook nog allemaal een grap zeg maar haha. Heb echt wel momenten dat ik misselijk ben en zere borsten heb maar tussen die momenten door voel ik me zo normaal! Krijg dan haast het idee alsof er niks zit.[/quote]
Dat heb ik ook! Er zijn vlagen dat ik me zo beroerd voel dat ik echt denk 'hoezo dan?!' en dat dan weer even het besef er is van 'o ja, wacht, zwanger'... maar ik ben ook continu naar de wc aan het gaan om te kijken of het nog wel goed is/er geen bloed is. Het is ook allemaal zo nieuw en wennen en het kwam allemaal zo onverwachts... En bij ieder krampje of dingetje denk ik 'o jee, als dat maar goed gaat'... Is dat herkenbaar?

Misschien een gekke vraag.. maar ik heb een week geleden echt vier keer een test gedaan. Eerste keer was er een van de action, dus m'n man zei meteen 'Doe er ook een van Clearblue, voor de zekerheid'. Nou, die had ook meteen een kruis. En toen dus daarna nog een van Clearblue met die wekenindicator omdat m'n man wilde weten hoe lang dan (2-3 weken). En van de week had ik opeens bibbers dus heb ik er nog een van de Action gedaan :p 
Maar wat ik eigenlijk wilde vragen is: alle vier de keren kwam de tweede streep of het kruis eigenlijk vrijwel meteen. Ik vraag me af of dat bij jullie ook zo was en eigenlijk ook of je daaraan iets kunt aflezen wat betreft de 'zekerheid' van de zwangerschap oid?  En hebben jullie ook af en toe dat je wil checken of het nog oke is en dat je er nog even een doet? 

Terug
Bovenaan