[quote quote=10215160]@SanneStar; ja blijft spannend he! Voor mijn gevoel is het bij mij ook nog allemaal een grap zeg maar haha. Heb echt wel momenten dat ik misselijk ben en zere borsten heb maar tussen die momenten door voel ik me zo normaal! Krijg dan haast het idee alsof er niks zit.[/quote]
Dat heb ik ook! Er zijn vlagen dat ik me zo beroerd voel dat ik echt denk 'hoezo dan?!' en dat dan weer even het besef er is van 'o ja, wacht, zwanger'... maar ik ben ook continu naar de wc aan het gaan om te kijken of het nog wel goed is/er geen bloed is. Het is ook allemaal zo nieuw en wennen en het kwam allemaal zo onverwachts... En bij ieder krampje of dingetje denk ik 'o jee, als dat maar goed gaat'... Is dat herkenbaar?
Misschien een gekke vraag.. maar ik heb een week geleden echt vier keer een test gedaan. Eerste keer was er een van de action, dus m'n man zei meteen 'Doe er ook een van Clearblue, voor de zekerheid'. Nou, die had ook meteen een kruis. En toen dus daarna nog een van Clearblue met die wekenindicator omdat m'n man wilde weten hoe lang dan (2-3 weken). En van de week had ik opeens bibbers dus heb ik er nog een van de Action gedaan 😛
Maar wat ik eigenlijk wilde vragen is: alle vier de keren kwam de tweede streep of het kruis eigenlijk vrijwel meteen. Ik vraag me af of dat bij jullie ook zo was en eigenlijk ook of je daaraan iets kunt aflezen wat betreft de 'zekerheid' van de zwangerschap oid? En hebben jullie ook af en toe dat je wil checken of het nog oke is en dat je er nog even een doet?