Uitgerekend februari 2020

Ook ik ben uitgerekend in februari 2020 (11 feb). Kan je helaas geen advies hierin geven, je zou je gewoon even goed moeten laten informeren wat wijsheid is hierin. Succes!

Ook ik ben waarschijnlijk begin februari uitgerekend kan ook goed eind januari zijn mijn laatste menstruatie begon op 26 april? 
Na op 1 januari cytotec te hebben gebruikt vanwege een missed abortion.. en vanwege teveel restweefsel en niet opgang komen cyclus ben ik eind maart gecurreteerd! Is het nu dan vrij snel weer gelukt! 
Hopelijk gaat alles nu goed volgende week de verloskundige contacten voor een 1ste echo!

Hallo allemaal, 

Ook ik ben in februari uitgerekend. (9 Feb 2020) Ons eerste kindje. Kan nog niet geloven dat het echt zo is. Zo blij! Gisterenochtend ineens een positieve test in handen. ❤️

Gr Sam

Ik ben ook uitgerekend in februari, maar weet nog geen exacte datum. ? Begin juli eerste afspraak bij vk, dus best spannend en nog even geduld! Is voor ons de eerste. ? Jullie ook gefeliciteerd allemaal!

Hoi hoi, ik meld me ook voor Feb. We hebben al een leuke fb groep! Als jullie het leuk vinden om er bij te komen! Ik ben nu 5.3 weken zwanger.

Groetjes Shannen

Hallo allemaal, 

Ik ben uitgerekend in februari 2020. Ik heb nog geen echo gehad maar dit heb ik zelf kunnen berekenen. Gefeliciteerd allemaal. Ik ben wel benieuwd hoe iedereen zich voelt. Ik ga vandaag mijn 6e week in. Ik maak me helaas veel zorgen en ben constant bang dat er iets mis gaat . ik ben benieuwd of iemand tips heeft om dit van je af te zetten.

Groetjes.

Heel vervelend. Ik hoop dat het allemaal goed gaat nu.
Ik heb in februari ook een miskraam gehad vandaar de angst. 

Terug
Bovenaan