Uitgerekend februari 2020

Hallo lieve Dames,
Ik sluit mij aan bij dit forum?
Even voorstellen; 
Ik ben Kirsten, woon samen met mijn vriend en onze 3 katten Noes (hoogzwanger?) Storm en Ted. Ook hebben we nog 1 cavia Donut!
Ik ben er net 1uurtje geleden achter gekomen dat ik in verwachting ben! 
1ste ronde en het is al raak. Had het niet verwacht vanwege bruin bloedverlies ( zo begint mijn menstruatie altijd) maar voelde mij ook wat anders afgelopen dagen. Tot ik het boek "12maanden zwanger" aan t lezen was en dacht ach ik probeer het gewoon. Zo gezegd zo gedaan.  Gelijk 2 dikke vette strepen. 
Ik heb altijd het plan gehad als het zover is, ik het mijn vriend op een "speciale manier" zou vertellen. Was al aan t denken komende zondag vaderdag. Maar inplaats daarvan heb ik het na het zien van die 2 dikke vette strepen huilend door de kamer geschreeuwd? 
Allebei dolblij en gelukkig. Zelfs een beetje overrompeld. Had erop gerekend dat het wel langer kan duren en had dit zeker niet verwacht. Ik ben voor nu op.13-02-2020 uitgerekend.

Misschien zijn er nog dames die in limburg wonen?

Liefs

Ik ben ook als de dood dat het weer mis gaat!! 
Maar probeer toch te vertrouwen op mijn lijf, en het los te laten door te denken het is zoals het is! 
Morgen de verloskundige bellen en hopelijk rond de 24ste de eerste echo ik zou dan rond de 8,5 week zijn.. 
Heb express gewacht met bellen omdat een echo in een vroegstadium toch geen verandering brengt... vorige keer had ik met de 7 En de 9 weken een goede echo en met de termijn echo was het mis.. Dus je kunt er toch helemaal geen pijl op trekken! 
Nu hopen op geluk aan onze zijde ?

Hallo, ik heb vanmorgen een test gedaan en de beide streepjes knalden er vrij snel uit. Ik heb een potje staan janken en ben met de test in mijn handen naar mijn vriend gelopen.
Nu helemaal in de war, het voelt zo onwerkelijk. Hopen dat alles goed gaat en wij in februari een wondertje van ons samen mogen verwelkomen.
Ik heb nog geen contact gehad met een verloskundige. Denk dat ik volgende week ergens even bel..
Andere dames gefeliciteerd!!

Hoi dames, 
Ik ben nu 5wkn 4dgn zwanger, of zou het moeten zijn. Heel onwerkelijk allemaal. 
27 april positieve test gehad maar 4 mei ging het mis. Echo gehad en 'schoon' verklaard.
Toen opnieuw kwaaltjes gekregen en positief getest (3 juni en 5 juni) Kan niet om de kwaaltjes heen.. zó in onzekerheid nu. Durf niet eens de Vk te bellen. 
Liefs

Hoi dames, 
Ik ben nu 5wkn 4dgn zwanger, of zou het moeten zijn. Heel onwerkelijk allemaal. 
27 april positieve test gehad maar 4 mei ging het mis. Echo gehad en 'schoon' verklaard.
Toen opnieuw kwaaltjes gekregen en positief getest (3 juni en 5 juni) Kan niet om de kwaaltjes heen.. zó in onzekerheid nu. Durf niet eens de Vk te bellen. 
Liefs

Hoi allemaal,
Het heeft even geduurd maar ik kan me eindelijk bij een zwangerschapsgroep aansluiten! Na 9 maanden klussen had ik 2 juni eindelijk een positieve test. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en mijn uitgerekend datum is 3 februari ?. 
Aanstaande maandag hebben we de eerste echo al, met precies 7 weken en de 
Kwaaltjes viel de eerste weken nog mee, tot gisteren. Ik ben 's avonds super misselijk, slaap 10 uur per nacht en 's middags ook nog eens 2 uurtjes. Sinds vandaag merk ik dat ik veel meer ruik, de hond en katten eten geven is echt geen optie meer want dan blijf ik naar de wc vliegen.

Hoi allemaal! 
Gefeliciteerd?
Ik had afgelopen maandag een positieve test in handen, dinsdagochtend nogmaals een duidelijke positieve test! Merk wel dat ik er heel onzeker over ben.. of alles wel goed is en blijft gaan! 
Hebben al een dochtertje van 4,5 en bij die zwangerschap had ik dat helemaal niet zo. 
Ben nu ook nog maar heel pril zwanger, 4 weken en 2 dagen.. 
Toch fijn om hier alvast  te kunnen delen. 

Hoi hoi dames,
ik ben ook uitgerekend in februari 2020. Ben nu net 4 weken en 2 dagen zwanger. Dit is mijn 3e zwangerschap in 8 maanden tijd dus hoop dat deze 3e een keer blijft zitten. Vanwege mijn 2 eerdere miskramen krijg ik over 3 weken mijn eerste echo in plaats van bij 8 weken. Ik heb de miskramen gehad bij 5 en 5,5 week. Moeilijk om nu blij te zijn met mijn zwangerschap.

Terug
Bovenaan