Uitgerekend februari 2020

Hoi allemaal, 

Ik zou me graag ook bij de Facebook groep willen voegen. Ben zwanger van mijn 2e kindje en als mijn eigen berekeningen kloppen dan ben ik vandaag 4 weken zwanger. 

Hoi allemaal! 
Ik ben zwanger van ons 2e kindje. Ons dochtertje is 4,5 jaar!
Afgelopen maandag een positieve test in handen, vandaag de verloskundige gebeld . 5 juli eerste afspraak en echo. Erg spannend! 
Hoop dat er op het forum ook veel actief blijven en niet alleen op fb ?

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld.. 
En heb volgende week vrijdag de eerste echo zo spannend allemaal! (Dan zou ik ongeveer 8 weken zijn) 
Ik had afgelopen week aardig wat klachten (misselijk, pijnlijke borsten, ontzettend moe, vol gevoel.. )
Maar sinds vandaag bijna geen klachten meer dat maakt me wel onzeker! Alhoewel ik ook wel weet dat dat niks zegt.. na mijn miskraam de vorige keer keer heb ik nog lang symptomen gehad ookal was het vruchtje niet meer in leven.. 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld.. 
En heb volgende week vrijdag de eerste echo zo spannend allemaal! (Dan zou ik ongeveer 8 weken zijn) 
Ik had afgelopen week aardig wat klachten (misselijk, pijnlijke borsten, ontzettend moe, vol gevoel.. )
Maar sinds vandaag bijna geen klachten meer dat maakt me wel onzeker! Alhoewel ik ook wel weet dat dat niks zegt.. na mijn miskraam de vorige keer keer heb ik nog lang symptomen gehad ookal was het vruchtje niet meer in leven.. 

Gister getest en hartstikke positief! Ben dus ook uitgerekend in februari 2020, waarschijnlijk rond de 19e. Super spannend. Het is de eerste voor ons en na een lang PCOS-traject heel blij dat het ein-de-lijk gelukt is :) 

Ook ik heb gisteren getest en positief! Uitgerekend rond 20 februari 2020. Dit is mijn derde zwangerschap. Het is twee keer misgegaan helaas. Erg spannend dus weer! Ik zou me graag aan willen sluiten bij de Facebookgroep. Bij de vorige zwangerschap was ik ook bij een groep en dat was superleuk! Al moest ik daar dus vroegtijdig uit. Ik hoor graag hoe ik mij aan kan melden! 

Ik zal me ook wel graag willen aanmelden voor de facebookgroep. Ik ben rond 13 februari uitgerekend. Heb al een echo gehad om te kijken of t in de baarmoeder zit en dat is gelukkig zo, dit ivm BBZ vorige keer. Heb nu 26 juni weer een echo. Nog wel spannend tot dan hoor, hopelijk horen we dan dat t goed is gegroeid etc. Het lijkt me in iedergeval heel leuk om me aan te sluiten bij de Facebookgroep, hoor graag hoe en wat. 

Terug
Bovenaan