Uitgerekend februari 2020

Hoi dames, ik ben in verwachting van ons 1e kindje. Uitgerekende datum 13/02/2020. Eerste echo gehad bij 7+4 en een duidelijk hartje gezien en gehoord. In week 6 paar dagen heel misselijk en moe en vanaf week 8 weer hetzelfde verhaal. Wil alleen maar slapen en vind al het eten smerig.

Channt wat ontzettend naar dat je zo laat terecht kan... je zou denken dat ze vast ergens wel een gaatje vrij kunnen maken gezien jou situatie. Ik duim voor je...

@trotse mama van 2... wat fijn, gefeliciteerd !!
Op hoeveel weken zit je nu volgens de echo ?

Ik heb zelf gister ook een echo gehad omdat ik me nogal zorgen maakte over hele lage buikpijn ter hoogte van mijn baarmoeder. 
Voor de echo nog naar de WC geweest maar tijdens de (inwendige) echo kon de vk nog niks zien omdat er een volle blaas voor zat.
Weer geplast... en daarna gelukkig een kloppend hartje te zien gekregen !!
VK zegt dat ik een blaasontsteking heb, wat de pijn en de volle blaas na het plassen goed zou verklaren. 
Hoewel ik natuurlijk heeeeeel erg opgelucht ben durf ik nog steeds niet helemaal blij te zijn. De vorige zwangerschap heb ik namelijk ook een miskraam gekregen na een goede echo.
Maar voor nu ga ik proberen van het positieve uit te gaan en toch stiekem een beetje te genieten  :) 

Hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben nu ongeveet 8w1d zwanger van ons eerste kindje. In de allereerste weken geen tot weinig klachten gehad, dit geeft je best een onzeker gevoel. Vorige week onze eerste echo gehad, ontzettend spannend maar gelukkig was er een kloppend hartje te zien. Met 11,12 weken de volgende echo, we kijken er nu al naar uit. De misselijkheid valt bij mij reuze mee, heb meer een zeurend gevoel in mijn onderbuik en de laatste dagen zeer vermoeid. Heb amper energie om iets te ondernemen, geen fijn gevoel. Herkenbaar?

Hoi allemaal,
Van harte met de zwangerschap. Zo leuk om alles te lezen. 
Gisteren zelf ein-de-lijk de echo gehad! Zo leuk, gek en vooral indrukwekkend om het kindje te zien. Er was een mooi kloppend hartje en het kindje was bewegelijk, dat was positief zei de VK. Ik ben nu 9 weken en 2 dagen. Volgende week dinsdag (met 10;1) al een termijnecho omdat we op vakantie zijn en pas weer terug komen als ik 13;5 ben. Misschien wordt het een vaginale echo, ach we zien het wel. Een aantal van jullie al een termijnecho gehad? En gaan jullie verder testen, zoals combinatietest of NIPT? Wij weten het nog niet, neigen er naar om het niet te doen. Kindje is zeer welkom, zeker na ons traject van PCOS.
@Gebruiker10147395 heel herkenbaar die vermoeidheid. Daar heb ik ook last van. Vooral de eerste weken, ik merk nu al weer verschil met een week geleden - gelukkig - :) 

Terug
Bovenaan