Uitgerekend februari 2022

@mamawensT- ik heb mn bij de facebook groep aangesloten met de meeste leden ? iets van 91 ofs ( uitgerekend in februari 2022) als prifiel foto zie je een zwangere vrouw

Goedemiddag dames, ik wil mij graag aansluiten bij dit topic! 10 maanden bezig geweest om zwanger te raken, uiteindelijk gestart met tarwekiemolie en toen is het gelukt!
Ik heb nog geen 1e echo gepland staan, hoever waren jullie toen jullie belde?

Ik heb vandaag alles binnen gekregen van Moeders voor Moeders, fijn dat je zo op deze manier andere vrouwen kan helpen!

Ik ben tot nu toe uitgerekend op 20 februari

Babydroom- eigelijk gelijk gebeld toen ik 1 dag overtijd was? ze hebben gelijk toen echo’s en de intake ingepland. En wat leuk dat je aan moeders voor moeders mee gaat doen! Ik heb de eerste keer ook mee gedaan en toevallig net contact gehad voor een intake zodat ik ook weer mee kan doen

@lorraine, met 3- 4 weken had ik het meeste last. Nu 5.3 en is er af en toe nog kramp maar minder lang. Dit is vooral als ik veel heb gedaan.

@channie, ja bij die heb ik me ook aangesloten. Alleen nog geen goedkeuring gehad.

Dames, merken jullie ook dat de afscheiding met de weken erger wordt?

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij een particulier echo bedrijf die vroege echo’s maakt. (Va 6 weken) As zaterdag mag ik al komen. Kon echt niet wachten tot de 30e hahaha hopelijk zaterdag een mooie hartslag❤️

Ik klets ook graag mee! Gister zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik vind het zo onwerkelijk, alsof ik droom.
Vandaag de verloskundige gebeld, om gewoon eens te horen wat ik moet doen (1e kindje dus geen idee) en we hebben gelijk een afspraak gemaakt voor echo en intake. We mochten begin juli al komen maar dat kwam niet zo goed uit ivm werk en weekend weg van mijn man dus nu 16 juli ?

Ben morgen denk ik 7 weken, en sinds gisteren ineens knaaaallende koppijn zeg. Ik heb eigenlijk nooit koppijn, dus vul in dat het door de zwangerschap komt, haha! Meer mensen last van? Lijk ook wel met de dag vermoeider te worden, kan m’n ogen amper open houden gedurende de dag.

[quote quote=10460033]Babydroom- eigelijk gelijk gebeld toen ik 1 dag overtijd was? ze hebben gelijk toen echo’s en de intake ingepland. En wat leuk dat je aan moeders voor moeders mee gaat doen! Ik heb de eerste keer ook mee gedaan en toevallig net contact gehad voor een intake zodat ik ook weer mee kan doen
[/quote]Dat is snel, wel fijn dat je dan weet wanneer de afspraken zijn! Ik ga maandag bellen denk ik, dan ben ik over de 5 weken heen

[quote quote=10460179]Ik klets ook graag mee! Gister zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik vind het zo onwerkelijk, alsof ik droom.
Vandaag de verloskundige gebeld, om gewoon eens te horen wat ik moet doen (1e kindje dus geen idee) en we hebben gelijk een afspraak gemaakt voor echo en intake. We mochten begin juli al komen maar dat kwam niet zo goed uit ivm werk en weekend weg van mijn man dus nu 16 juli ?[/quote]Wij zijn er ook gister achter gekomen, heb precies hetzelfde als jij! Jij hebt ookal snel gebeld joh, ik dacht wacht het nog maar even af ?

Terug
Bovenaan