Uitgerekend februari 2022

Ik lees ook mee! Afgelopen zaterdag een vroege test gedaan toen zagen we al een heel licht streepje. Net een clearblue digital test en ja hoor zwanger! Vandaag zal ik de verloskundige bellen en afwachten wanneer wij de eerste echo kunnen laten maken!

Morgen komt moeders voor moeders langs om de spullen af te geven. Gisteren telefonisch consult gehad. Toch wel fijn om zo iemand te spreken. Geeft meer vertrouwen

Vanmorgen een positieve test in handen! We hebben al een zoontje die wordt in september 2. Volgens de menstruatieapp die ik gebruik is mijn uitgerekende datum 22-2-2022, hoe vet is dat?!

Ik ben in januari gestopt met de pil omdat ik last had van afgevlakte emoties, toen deden mijn man en ik het nog veilig omdat de eerste 1,5 jaar met onze zoon alles behalve een roze wolk was. Na 2 maanden ging het perongeluk mis met dat veilige vrijen en beseften we ons dat we het niet erg zouden vinden als t raak zou zijn. Nu 2 maanden verder is t dus raak.

Maar goed, vanmorgen dus een positieve test haha. Ben er vroeg bij me aan te melden bij deze groep maar ben gewoon heel blij!

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend ook een test gedaan en ik ben ook zwanger! En ik ben ook op 22-2-22 uitgerekend! ?

Wat leuk!! Gefeliciteerd! Ik heb vanochtend ook een test gedaan en ik ben ook zwanger! En ik ben ook op 22-2-22 uitgerekend! ?

@Babydroom Ja, is dat vroeg? Ik wist het niet, ik las op internet dat je de verloskundige dan kunt bellen dus dat deed ik maar. We hebben de afspraak staan en ik vind het ook wel fijn dat ik nu ergens met vragen terecht kan ofzo.
Ik heb op internet mijn uitgerekende datum ongeveer berekend, toen kwam ik op 20-2-2022, vond ik ook zo mooi? 22-2 is ook een prachtige datum (sorry, ik heb iets met getallen..)

Terug
Bovenaan