Uitgerekend februari 2022

Hay. Ik ben ook ik februari uitgerekend. Ik heb in april de spiraal verwijderd. En ik ben nu zo'n 5 weken zwanger. Het is nog een beetje onwerkelijk. 2 juli de eerste echo.

Hoi hoi ,

Ik mag ook aansluiten bij jullie? na anderhalf jaar en de diagnose pcos ben ik zwanger van ons tweede kindje ? op 24 juni heb ik mijn eerste echo en ben uitgerekend (tot nu toe) op 14 februari 2022 ✨

Bedankt! Ja ik mag met 6 weken en 4 dagen vanwege dat ik in het ziekenhuis liep krijg ik mijn eerste echo bij hun? en daarna door naar een verloskundige praktijk

Fijn zeg! Mijn eerste echo is ook in het ziekenhuis maar dan met 8 weken. Spannend allemaal he! Hopelijk hebben we allemaal een mooi kloppend hartje

Hoi dames 
Hier komen dr steeds meer kwaaltjes, afgelopen week heel moe geweest en sinds gisteren beginnen mijn borsten echt pijn te doen en zijn ook flink gegroeid.
Ben benieuwd hoelang ik dit verborgen kan houden op het werk ?.
Bij hoeveel weken zouden jullie het melden op je werk?(alleen de baas).

Hoi allemaal. 

gefeliciteerd!! Super leuk om me bij de groep aan te sluiten. 
Afgelopen woensdag er achter gekomen dat we zwanger zijn, zo leuk, maar toch ook wel spannend. 
Ik heb al een dochtertje van 3 jaar en die gaat straks echt door het dolle heen zijn als ze een broertje of zusje krijgt. 

liefs Annabelle

Terug
Bovenaan