Uitgerekend februari 2022

@RiekieM
Ik heb het al bij mijn teamleider doorgegeven. Al vrij vroeg. Ik werk in de zorg en nu met die misselijkheid is het soms vervelend om aan het bed te staan haha. Ook heb ik zo mijn nachtdiensten beter weg kunnen ruilen.
Dus heb het bij haar aangeven, stel dat ze geluiden hoord van andere collegas dan weet zij de reden.
Dus je moet gewoon doen wat jou goed voelt! ?

Hoihoi

Gefeliciteerd allemaal! Ook ik voeg me toe tot deze groep! Uitgerekend rond 15 februari en heb een zoontje van nu 1,5 jaar oud. Nu ben ik ontzettend misselijk en veel hoofdpijn en erg moe.. met onze kleine vent totaal geen last van gehad dus ken dit ook niet ? 12 juli afspraak bij de verloskundige :)

Gefeliciteerd, wat onwijs leuk!! Wij hebben deze week ook te horen gekregen dat we zwanger zijn! En zou het onwijs leuk vinden om aan te sluiten en te praten met vrouwen die ook zwanger zijn en misschien ook wat nieuwe connecties op te doen. Wij hebben al een zoontje van 4 jaar. Weinig symptomen alleen af en toe maagzuur en soms erg snel moe! Maar kan ook nog komen natuurlijk. Mochten jullie mij willen volgen mag dat ook op insta op de naam @storyofmymommylife ik volg sowieso terug! Benieuwd hoe alles bij jullie gaat. 

[quote quote=10459711]Iemand een idee hoe ik op mensen kan reageren ben nogal nieuw hier. ?[/quote]Als je op de 3 stipjes drukt en dan quote dan plak hij eerst het bericht waar jij op wil reageren.

Terug
Bovenaan