Uitgerekend februari 2022

Herken dat heel erg hoor. Bij de eerste 6jr terug was ik direct zwanger en stond ik inderdaad minder stil bij dingen die zouden kunnen gebeuren. Nu duurde het 2,5jr voordat ik zwanger werd dus ook al daarom nu meer zorgen en spanning.

Hoi, Ik ben nu 5w+2d zwanger en voelt nog heel onwerkelijk, vooral omdat ik weinig klachten heb. Dit is mijn tweede zwangerschap, helaas eerste keer geëindigd in een miskraam met 8 weken. Hartje klopte niet meer. Dus de onbevangenheid is er nu wel af, ben toch bang voor weer een miskraam. Over 2 weken (30 juni) eerste echo, heel spannend, maar ik kijk er ook echt naar uit. Ik wil graag dan die bevestiging hebben dat er echt daadwerkelijk iets zit! Tot die tijd blijft die spanning wel even de overhand nemen denk ik.. maar ja ook dat hoort erbij.. aan al die reacties te lezen ben ik niet de enige die onzeker is en zich zorgen maakt.
Ik ben als goed is ongeveer 16 februari uitgerekend. We hopen op geluk deze keer

Hoi, Ook ik ben in februari uitgerekend en het lijkt me leuk om ervaringen te delen. Dit wordt ons tweede kindje. Wij hebben een dochter van vier. 
De datum zal ergens rond 24 februari liggen. Allemaal een fijne, zorgeloze  zwangerschap toegewenst!

Vandaag 7 weken zwanger! ? En de kwaaltjes zijn sinds afgelopen week volop aanwezig. Heb last van een opgeblazen gevoel, misselijkheid en moeheid. Kan op een dag niet zo heel veel doen behalve rustig aan doen. Even doorbijten ☺️ volgende week dinsdag de eerste echo met 8 weken, kan niet wachten!

Hoi hoi dank jullie wel voor jullie tips.
We hebben besloten het morgen op vaderdag aan onze ouders te gaan vertellen.?
Dan valt een kadotje natuurlijk ook niet op haha
Vandaag ook nog een clearbleu gedaan en die nemen we mee als "bewijs" mochten ze het niet geloven.?
https://postimg.cc/PvJKrDs9
Ik wens jullie morgen allemaal een fijne vaderdag!
Maandag eerste echo ❤

@riekieM spannend hoor. Ik heb het mijn moeder vandaag verteld. Schoonouders vorige week en vader morgen. Gelukkig vandaag met 6 weken een goede echo gehad.
Hopelijk zie je morgen de 3+ nog staan. Die verdwijnt na 24 uur

Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!?
Klopt idd dat die verdwijnt na 24 uur maar we gaan morgen in de ochtend dus dat gaat vast goed komen ?

Terug
Bovenaan