Uitgerekend februari 2022

Bedankt voor je reactie. Haha ja snap ik dat ik blij mag zijn maar mijn vorige twee zwangerschappen had ik wel direct zere borsten en nu echt niks. 

ik hoop voor jou dat de klachten niet verergeren en je wel goed blijft voelen.

Hoi ik zou me hier ook graag aansluiten donderdag positieve test en volgens de site van freya (ivf) geeft hij 21 februari 2022 aan 8 juli staat de echo gepland dus dan weten we echt hoever we zij

Hoi hoi
Ik heb net de early echo gehad en ben dus terug gezet naar 5 weken. Flinke domper maar goed het zag er verder goed uit dus nu over 2 weekjes weer een echo.
Hopen dat alles goed blijft gaan.

Hoi Riekie! Dat is idd balen, hoe ver dacht je eigenlijk te zijn?

Fleurbo, ik had van mijn eerste prik helemaal geen last! Enkel een beetje spierpijn. Heel goed te doen dus!

En anderen, ik had tot en met 5 weken ook geen klachten maar geniet er idd van! Nu week 7 en ik heb een hele selectie aan kwaaltjes haha

Mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 6 maanden helemaal geen klachten gehad, dus dat had ik nu ook gehoopt eigenlijk. Tot nu toe alleen wat moe en ga er voor mezelf maar gewoon van uit dat ik weer zo'n fijne zwangerschap ga hebben. T kan dan flink gaan tegenvallen haha, maar dat zie ik dan wel.

28 juli eerste echo, zin in!

Ik dacht rond de 7/8 weken te zitten, maar achteraf na wat ik nu weet is de bloeding die ik dacht innesteling te zijn, gewoon een menstruatie geweest van 1.5 dag. Want dan klopt het wel 5wkn. Dus weer 2 spannende weken nu 5 juli weer een echo.

Heey meiden,
Mag ik ook mee kletsen?
Wij zijn nu 4 weken in verwachting van ons eerste kindje, die wij eind februari verwachten ?
Het moet allemaal nog een beetje landen, mei vorig jaar gestopt met de pil maar door een hele onregelmatige cyclus in maart al in het ziekenhuis beland waar PCOS is vast gesteld. Begonnen met medicatie en in de tweede ronde (de eerste rond sloeg niet aan) al raak! Had het eerlijk gezegd nog helemaal niet verwacht zo snel dus het moet allemaal nog een beetje landen. 12 juli hebben wij de eerste echo, dan zal het besef wel komen haha!

Terug
Bovenaan