Uitgerekend februari 2022

Ik ben nu 5/6 week zwanger en vanmiddag met afvegen een speldenknopje bloed
Daarna nog een keer geplast en niks ik kon nu net thuis zit er iets rood bruin bloed in mijn ondergoed schrik me rot en weet niet zo goed wat ik hiermee moet heb 8 juli pas de echo weten jullie wat het zou kunnen zijn heb in sept/okt een vroege miskraam gehad alleen toen had ik bloed zo veel als een menstruatie voor het testen al ben zo bang voor een miskraam

Wat ontzettend leuk dat er zoveel dames zwanger zijn. 
Ik had 2 juni een positieve zwangerschapstest en ben volgens mijn berekening nu 6 weken en 3 dagen.  6 juli de eerste echo.
Heb sinds zondag zwangerschaps verschijnselen. De hele dag misselijk tot overgeven toe, ontzettend moe en slecht slapen. 
Maar dit alles heb ik over voor ons 2de dropje.

Carolinerkj ik zou even contact met de verloskundige opnemen. Zij kunnen je goed adviseren/ helpen snap dat je er onzeker door kan worden! Ik zal voor je duimen??

Caroline volgens mij kan dit gewoon voorkomen en hoeft het niets ergs te betekenen. Hoor/lees wel vaker dat vrouwen wat bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap. Maar het moet niet zo veel worden als eeen menstruatie. 
Is het niet erger geworden vannacht? 
men inderdaad even de verloskundige ( of het ziekenhuis/fertiliteitskliniek als je nog geen verloskundige hebt) bellen 

Hoi
Nog steeds beetje onzeker maar het bloed was vanacht alweer weg en vanmorgen was er ook nog niks gelukkig dus ik wacht het nog even af en anders bel ik alsnog even het ziekenhuis maar in elk geval bedankt dat jullie even reageren hierop ben wel weer iets rustiger

@SjoukjeK die rollercoaster is heel herkenbaar hoor! 
Vind het ook nog heel spannend allemaal, maar het voelt ook nog heel onwerkelijk op de één of andere manier.

@Mrselle wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! 

@MarijeDG spannend! Die zenuwen herken ik wel hoor, al moet ik nog ruim 2 weken wachten op de eerste echo haha!

@Carolinerkj ik zou, net als wat de andere zeggen, even contact opnemen met de verloskundige, zij kan hopelijk jouw onzekerheid wegnemen! Ik duim voor je!

@Gerbuiker10113804 gefeliciteerd!
Dat slecht slapen heb ik nu al (met 4 +2). Grapte al tegen mijn vriend dat we zo alvast kan wennen aan de gebroken nachten straks haha! 
Vervelend dat je er zo'n last van hebt, maar je weet wat je er straks voor terug krijgt! 

Fijn dat t bloeden gestopt is! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook een bloeding gehad. Best wel een hevige met echt klonten.. uiteindelijk is alles in ieder geval goed gekomen en nu een dochtertje van vier jaar. Dus misschien stelt dat je nog wat extra gerust!! Succes ?

Bedankt mamma van y ik ben alweer wat rustiger en krijg weer wat vertrouwen dat het goed gaat heb ook nog steeds een opgezette buik en bij de vroege miskraam voelde ik mij ook ineens heel leeg en dat was het moment denk ik dat het mis is gegaan alleen dat was al voor dat ik mocht testen en nu ben al bijna een week na de test waarbij het nu gebeurt dus pep ik me daar maar mee op en de reacties natuurlijk

Terug
Bovenaan