Uitgerekend februari 2022

RiekieM wat balen dat je bent teruggezet! Maar fijn dat je weet waardoor het komt en dat het wel goed zit, anders was het best schikken kan ik me zo voorstellen. Wat wordt je nieuwe uitgerekende datum?

gefeliciteerd Niesss en CTACTDS! 

knuffeltjeee jij had vandaag je eerste echo toch? Is het goed gegaan?? 

Hallo allemaal,Ik ben tussen de 6 en 7 weken zwanger en uitgerekend (hoe mooi) op Valentijnsdag! Een half jaar na het stoppen met de pil is het gelukt. Het is nog even afwachten of na de eerste echo er wat dagen bij komen of af gaan.Wat een rollercoaster is het tot nu! Het ene moment ben ik heel blij, het andere moment denk ik, ojee wat eng allemaal, kan ik dit wel.
Is dit herkenbaar voor jullie?

Ik heb net de eerste echo gehad. Alles goed en een kloppend hartje gezien. Daarbij 3 dagen vooruit gezet, dus nu 7+6 weken zwanger! Over 3 weekjes termijn echo! Spannenddd!

Ja gelukkig is het te verklaren! Nu zit ik ergens rond de 21-02-2022 maar dat kan natuurlijk nog altijd veranderen. ?

Mrslle wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En ook nog is vooruit gezet dat is een goed teken ?

Ohhh heerlijk, de eerste echo’s gaan voor de februarimama’s nu langzaamaan beginnen! Zelf ben ik donderdag aan de beurt. Hoe dichterbij het komt, hoe moeilijker het wachten wordt! Ben zo benieuwd!!! En stiekem ook wel een beetje gespannen… ☺️

Terug
Bovenaan