Uitgerekend februari 2022

Helaas heb ik vandaag ook wat bloedverlies gehad. Het was wel oud/ bruinig bloed in de afscheiding. Daarna niet meer gehad en gelukkig ook geen kramp.. sterkte voor iedereen, die daar last van heeft maakt je wel wat onzeker!

Oh spannend mama van y heb je al een echo gehad of met je ook nog wachten?
Hier sinds maandag geen bloed meer gezien eindigde met licht bruin mijn buik is nog steeds opgezet en last van de darmen heb ik nog steeds verder had ik gisteravond nog wat lichte steekjes gevoelt we blijven positief nog 8 dagen tot de echo

Wat vervelend dat zoveel last hebben van bloedverlies. Maar als je de cijfers checkt klopt het ook dat zeker 30% van de zwangere vrouwen daar last van heeft dus gek is het niet. Snap wel dat het je onzeker maakt.

Wij moeten nog super lang wachten voor de echo omdat we rond week 8 op vakantie gaan. 28 juli dus pas de eerste echo, meteen termijn. Was ook geen reden eerder een echo te doen maar toch. Bij de zwangerschap van mijn zoontje werkte ik fulltime en had ik minder moeite met wachten tot 10 weken. Nu weet ik wat voor een rijkdom zo'n kleintje brengt en ik werk partime dus t is echt dagen aftellen.

Ik heb weinig symptomen maar ben wel gigantisch opgeblazen. Ik lijk wel 20 weken zwanger. Hopelijk trekt dat gauw bij voordat ik al wat uit te leggen heb haha.

@carolinerkj fijn dat het gestopt is en je af kunt gaan tellen! Ik heb het eenmalig gehad tot nu toe. Ben enorm verkouden met erge hoestbuien en er komt enorm veel druk op je buik bij heftige hoestbuien. Dus wellicht een bloedvaatje geknapt ofzo.

Ik heb bij mijn dochter ook een bloeding gehad. En wat hier besproken wordt dat veel vrouwen hier last van hebben stelt je wel enigszins gerust. We gaan gewoon voor heel veel mooie echo’s??.

Ben blij dat het alleen bruine afscheiding was ??. Uitje, ja herkenbaar het wachten duurt lang! Ik heb 16 juli de 8 weken echo. Nog eventjes aftellen en dan kun je lekker naar de termijnecho! En alvast een fijne vakantie toegewenst! Probeer er lekker van te genieten.

Hoe gaat 't met iedereen? Ik ben zo ontzettend moe. Lig elke dag op de bank te slapen. En ik ben normaal een flinke eter maar veel dingen smaken me niet. Had ik vorige zwangerschap enkel met kip maar nu met veel soorten warm eten. Maar verder gaat het goed haha! Met jullie?

Hier gaat het wel goed. Sinds een paar dagen niet meer zo overdreven moe (ik ben nu ongeveer 6 weken, dus misschien wordt het binnenkort wel weer wat erger ?). Vind het wel echt ontzettend spannend tot mijn eerste echo, duurt nog 2 weken. Verder wat krampjes en niezen doet ontzettend zeer aan mijn banden haha. Eten gaat wel redelijk, alleen zoete dingen moet ik niets van hebben. Voorheen wel, dus niet zo heel erg haha

Hier kan het beter.. nu 9+4 w zwanger. Ben echt heel erg misselijk door de dag heen, heel moe dus doe ook veel dutjes en lig vroeg in bed en soms echt niet zin om te eten. Echt zo'n bleh gevoel.. Nu de danoontjes uitgevonden. Die gaan er makkelijk in!

Hier gaat ook alles goed! Ik heb een stuk minder last van steekjes rond mijn schaambeen. Heb nu sinds 3 dagen wel last van ochtend misselijkheid, maar ik hoef gelukkig niet te spugen. Ik merk ook dat ik echt veel meer trek heb ik hartige dingen dan in zoetigheid. Voorheen had ik elke dag wel trek in een stukje chocolade, maar ik moet er nu niet aan denken! 

Terug
Bovenaan