Uitgerekend februari 2022

Hoi Lorraine! Wat fijn om te horen dat alles gewoon goed was! Ik kan me voorstellen dat je nu een stuk geruster bent dan voor de echo! Ik ben ook erg blij dat wij met 7-8 weken al mogen komen voor de eerste echo! 

Hoi
Dat schiet op lorraine 2 week dan nog een keer en meten ze de grootte en wanneer je uitgerekend bent?
Hier nog 8 dagen wachten ben aan het aftellen ben toch nog steeds bang dat het bloeden een miskraam was komt ook dat ik dat in sept ook heb gehad en ook geen krampen het enig verschil is dat ik deze keer paar dagen na de test bloed verloor en in sep al voor de testdatum ik vind deze periode zo lastig je kunt je nergens aan vastklampen dat je weet dat het goed is heb geen symptomen alleen wat rommelende darmen en af en toe denk ik steekjes te voelen maar miss wil ik ook wel wat voelen dat je voelt dat er wat gebeurt heb nog steeds wel een opgeblazen buik dus dat vind ik wel weer gunstig
Sorry dat het steeds over dit gaat maar ik krijg het niet uit me hoofd totdat ik de echo heb gezien ? en alleen 1 vriendin weet het en daar kan ik ook tegen aan praten masr die kan ook niet veel doen zo lastig je wil steeds bevestiging hebben maar krijg je niet

[quote quote=10465195]HoiDat schiet op lorraine 2 week dan nog een keer en meten ze de grootte en wanneer je uitgerekend bent?Hier nog 8 dagen wachten ben aan het aftellen ben toch nog steeds bang dat het bloeden een miskraam was komt ook dat ik dat in sept ook heb gehad en ook geen krampen het enig verschil is dat ik deze keer paar dagen na de test bloed verloor en in sep al voor de testdatum ik vind deze periode zo lastig je kunt je nergens aan vastklampen dat je weet dat het goed is heb geen symptomen alleen wat rommelende darmen en af en toe denk ik steekjes te voelen maar miss wil ik ook wel wat voelen dat je voelt dat er wat gebeurt heb nog steeds wel een opgeblazen buik dus dat vind ik wel weer gunstig Sorry dat het steeds over dit gaat maar ik krijg het niet uit me hoofd totdat ik de echo heb gezien ? en alleen 1 vriendin weet het en daar kan ik ook tegen aan praten masr die kan ook niet veel doen zo lastig je wil steeds bevestiging hebben maar krijg je niet[/quote]
Bloedverlies hoeft niet meteen verkeerd te zijn. Ik heb in mijn vorige zwangerschap op wel 3/4 verschillende dagen bloedverlies gehad, en ik zij is nu alweer 8,5 maand oud! Ook geen buikkrampen icm het bloedverlies. 
Ik ben juist onzeker omdat ik niet echt symptomen heb. Heel af en toe bij vlagen wat lichte misselijkheid en soms een menstruatieachtig gevoel, maar dat was het. Terwijl ik bij mn vorige zwangerschap pijnlijke borsten had, daar zat ik ook elke keer aan als bevestiging, van oh ja ze zijn nog gevoelig het zit nog goed. Bij mn vorige zwangerschap mocht ik met 6,5week al een echo. Nu moet ik wachten tot 8weken (terwijl dat al vroeg is!) maar het duurt zo langgg?

Heel herkenbaar hoor Veerr! Je klampt je echt vast aan ieder symptoom dat je voelt. Ik heb nu 5 weken en krijg 19 juli de eerste echo, duurt nog zo lang haha! Je wilt gewoon zekerheid maar die kan je nog niet krijgen. Zelfs niet na die 8 weken echo. Geduld…geduld…

[quote quote=10465216]Heel herkenbaar hoor Veerr! Je klampt je echt vast aan ieder symptoom dat je voelt. Ik heb nu 5 weken en krijg 19 juli de eerste echo, duurt nog zo lang haha! Je wilt gewoon zekerheid maar die kan je nog niet krijgen. Zelfs niet na die 8 weken echo. Geduld…geduld…[/quote]
Dat is ook zo CFK, je zal natuurlijk nooit zekerheid hebben. Maar nu hebben we nog niets gezien, je wil toch weten hoe het er boor staat. Jij moet dus ook nog even wachten, ik ben morgen 5 weken en heb 20juli de echo. Konden we maar vast wat dagen doorspoelen?

Oo zo herkenbaar! Ik heb 13 juli de eerste echo en het duurt zo verschrikkelijk lang! 
En ik ben ook zo aan het zoeken naar symptomen. Vandaag 6+2 en ben alleen af en toe een klein beetje misselijk, maar lang niet dat ik denk: pfoe ik ben echt misselijk. Meer een beetje een weeïg gevoel af en toe. Borsten zijn een tijdje gevoelig geweest maar nu ook weer bijna niet ?‍♀️. Wordt er echt onzeker van, maar we kunnen niets meer doen dan afwachten... 

@FleurBo bij mij exact het zelfde. Ik heb 12 juli de eerste echo, maar voel ook nog geen symptomen. De eerste week had ik gevoelige borsten, maar nu blijf ik er op duwen in de hoop iets te voelen haha. Ik voel nu echt bijna niets. Mijn tepels zijn af en toe een beetje gevoelig, maar dat heb ik ook als in ongesteld moet worden. Dat stelt me dus niet echt gerust. Ik heb overigens wel echt last gehad van kleine steekjes rond mijn schaambeen, maar ik weet niet of je dat echt een symptoom kan noemen, dan is nu namelijk ook weer weg. 

Hoi allemaal en gefeliciteerd, super leuk!  Sinds morgen weet ik dat ik 2 weken zwanger ben van ons 3e kindje en ben nu 5+3 dagen. In feb dit jaar al een miskraam gehad met 5 weken dus we zijn nog in spanning. Bij mijn vorige 2 kindjes had ik helemaal niks geen last van bloed verlies, maar afgelopen maandag avond na een intensieve zwemtraining ging ik voor slapen gaan nog op de wc en er komt klein beetje bloed uit, ik schrik me rot en denk ohnee het zal toch niet weer... maar daar is het dus ook bij gebleven, voor de rest van de dagen geen bloed meer, helemaal niets. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? 
Groetjes Jeltine 

Terug
Bovenaan