[quote quote=10465195]HoiDat schiet op lorraine 2 week dan nog een keer en meten ze de grootte en wanneer je uitgerekend bent?Hier nog 8 dagen wachten ben aan het aftellen ben toch nog steeds bang dat het bloeden een miskraam was komt ook dat ik dat in sept ook heb gehad en ook geen krampen het enig verschil is dat ik deze keer paar dagen na de test bloed verloor en in sep al voor de testdatum ik vind deze periode zo lastig je kunt je nergens aan vastklampen dat je weet dat het goed is heb geen symptomen alleen wat rommelende darmen en af en toe denk ik steekjes te voelen maar miss wil ik ook wel wat voelen dat je voelt dat er wat gebeurt heb nog steeds wel een opgeblazen buik dus dat vind ik wel weer gunstig Sorry dat het steeds over dit gaat maar ik krijg het niet uit me hoofd totdat ik de echo heb gezien ? en alleen 1 vriendin weet het en daar kan ik ook tegen aan praten masr die kan ook niet veel doen zo lastig je wil steeds bevestiging hebben maar krijg je niet[/quote]
Bloedverlies hoeft niet meteen verkeerd te zijn. Ik heb in mijn vorige zwangerschap op wel 3/4 verschillende dagen bloedverlies gehad, en ik zij is nu alweer 8,5 maand oud! Ook geen buikkrampen icm het bloedverlies.
Ik ben juist onzeker omdat ik niet echt symptomen heb. Heel af en toe bij vlagen wat lichte misselijkheid en soms een menstruatieachtig gevoel, maar dat was het. Terwijl ik bij mn vorige zwangerschap pijnlijke borsten had, daar zat ik ook elke keer aan als bevestiging, van oh ja ze zijn nog gevoelig het zit nog goed. Bij mn vorige zwangerschap mocht ik met 6,5week al een echo. Nu moet ik wachten tot 8weken (terwijl dat al vroeg is!) maar het duurt zo langgg?