Uitgerekend februari 2022

Hoi hier gaat het ook goed
Donderdag de echo we zijn zo bang dat er niks te zien is omdst we dat ook in sept hadden positieve test en bloedprikken na bloed verlies en en uiteindelijk niks te zien op de echo en als je daar niet op voorbereid bent komt die wel heel hard binnen nu dus weer bloed verlies alleen was dit na de testdatum en de vorige nog voor de testdatum heb het idee dat mijn buik ook nog opgezet is dus hopelijk goed teken

Dat is idd spannend Caroline. Wachten duurt echt te lang, vooral als je bloed bent verloren en 0 zekerheid hebt. Hoop voor je voor een positieve echo over een paar dagen!

Leuk om van iedereen een update te lezen! Hier ook alles goed. Nu 9+2 weken. Ook veel moe en misselijk, maar merk dat als ik wel dingen onderneem ik me beter voel. Ook weinig zin in eten, zoet gaat er bij mij juist goed in terwijl ik normaal echt van hartig eten ben. Ik kijk wel echt uit na het tweede trimester, lijkt me zo fijn om dan weer energie te hebben en echt te kunnen genieten! ?

Ik merk dat het voor mij ook goed werkt om iets te ondernemen. Ik heb het idee dat als ik in bed blijf liggen de misselijkheid alleen maar erger wordt. Vanmorgen was ik vrij en omdat ik misselijk was ben ik langer in bed blijven liggen. Ik heb vanmorgen voor de eerste keer moeten spugen. Daarna ben ik gaan douche en boodschappen gaan doen en ik merkte dat ik daar enorm van opknapte! Ik moet nog precies een week wachten op de eerste echo. Ik vind het zo spannend!! 

Uitje & Mrslle ow die misselijk- & vermoeidheid is zo herkenbaar.
Ik ben sinds eind vorige week ook zo misselijk en na een dag werken het ook echt zat maar afleiding helpt ook. Hier ook een voorkeur voor hartig i.p.v. zoet. 

CFK, ik riep vorige week ook nog nou ik voel me eigenlijk topfit, dat was de goden verzoeken denk ik haha! Maar fijn dat je je weer wat fitter voelt!

Spannende dagen Carolinerkj, ik duim voor jullie!

Nog een week en dan hebben wij de eerste echo in het ziekenhuis, maar gut wat duurt dat wachten lang zeg!
Hebben ons vorige week ook ingeschreven bij de verloskundige, daar hebben we over 2 weken de intake en op 2 augustus de termijnecho! 

@Niess haha dan zal ik het inderdaad maar niet te hard roepen. Toeval wil dat ik vanochtend wel ineens super misselijk was. Daarna geen last meer van gehad, maar ik bekijk het maar per dag haha. Ik hoop iig dat ik net zo’n fijne en fitte zwangerschap mag hebben als mijn vorige. Merk aan mezelf dat ik me mentaa nog niet echt heel zwanger voel. Had dit bij mijn zoontje ook, dat ik er pas echt emotie in had ofzo toen ik het kindje eenmaal voor de eerste keer op de echo zag. Herkent iemand dit?
Gisteren had ik afgesproken met mijn moeder, nicht en tante en voor de lunch stonden er alleen maar kaasjes en carpaccio enzo op tafel. Killing! ? ik had dus niet zo heel veel gegeten haha. Hopen dat het niet teveel opviel

Jeeejj vandaag een kloppend hartje gezien ?❤ en weer "terug" gezet naar 6w4d.
11 augustus de 12 weken echo.
Scheelt toch een hoop onzekerheid nu je weet dat alles goed zit en het hartje klopt.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Ik mag niet klagen qua klachten gelukkig ?

@CFK heel herkenbaar ook, ondanks de misselijkheid en de vermoeidheid is het voor mij nog allemaal heel onwerkelijk. Ik denk inderdaad dat dit besef pas komt na de echo van volgende week. Moet ook zeggen dat ik in de afgelopen 2 weken ook gewoon nog een paar keer getest heb, gewoon voor de bevestiging ofzo :')

Ow en die carpaccio! Wij hadden vrijdag een bruiloft en toen kwamen ze langs met een schaal vol hapjes ik kon alleen niet zo goed zien wat het was dus ik vroeg het aan dat meisje en die zei carpaccio, dus ik wou niet pakken maar stond naast mijn schoonmoeder en die keek echt wel even gek op. Ook echt zo ongemakkelijk... 

@RiekieM wat goed! Geloof zeker dat het een hele opluchting is.
Op naar 11 augustus! 

Terug
Bovenaan