Uitgerekend februari 2022

Hoi allemaal! Hier nu 35 + 5! Wat schiet het op zeg. Ik merk ook dat het allemaal wat zwaarder begint te worden nu. Volgens mij is mijn kindje ingedaald of aan het indalen want ik voel aardig wat druk down there en begin ook wat meer te waggelen. Op de bank zitten is ook niet meer relaxt, mijn buik zit dan echt in de weg. Het voelt nu als de laatste loodjes en dat maakt het ook wel weer spannend. Wanneer zou hij komen? Het kan nu nog 1 week of 5 weken duren haha, wat een verschil. We wachten maar rustig af ☺️ ik heb deze week ook nog een liggingsecho! Ben benieuwd..

Hoi allemaal
Hier nu 35 weken en 4 dagen.
Vandaag me eerste dag van me zwangerschapsverlof is nog even een beetje wennen dat niks meer hoeft.
Maar begint nu op te schieten inderdaad ben heel benieuwd na de kleine meid!

@uitje hopelijk blijft het bij alleen beetje verkoudheid voor je. En die quarantaine is zeker balen hopelijk mag je er snel weer uit

@MvanL geniet van je verlof!

@uitje, oh dan heb je een bewogen weekje achter de rug. Doe lekker rustig aan en beterschap!

@Lorraine, dat gevoel van zo op de bank zitten snap ik. Als ik in bad zit, voel ik me echt een buddha met zo’n ronde belly. Ben normaal heel smal van mezelf en nog heel weinig aangekomen. Maar toch voelt t zo haha

Hier vandaag 36+5, woensdag tik ik de 37 weken aan en mag ik officieel thuis gaan bevallen. Ik heb veel last van menstruatiekrampen en lage rugpijn. Dus denk voorweeen/indalingsweeen. Bij de vorige conrtole lag hij al goed. Stampt mijn ribben ook beurs.. maarja.Vanmiddag weer controle. Eens kijken wat ze er vandaag van zegt. Vanaf vandaag ook elke week controle tot de kleine er is! ?

Hoi dames, leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Sommige zijn al bijna op hun eind, spannend hoor. Vandaag is mijn eerste verlofdag en zit met Corona thuis?.
Hopelijk gaan de winkels gauw weer open want wil graag nog wat spulletjes shoppen. Voor de winkels dicht gingen ben ik op zoek gegaan naar een matrasje voor een ledikantje maar jeetje wat is er veel keus en wat krijg je per winkel veel verschillende info. Iemand een goed advies??

@Gebruiker102, ons werd toen in de winkel dit matrasje aangeraden. Ik ben alleen de uitleg vergeten hihi ?

https://www.baby-dump.nl/product/matrassen/158/matrassen-ledikant-baby/68471/pretura-matras-superior-wave-60-x-120-x-10-cm/167809/?gclid=Cj0KCQiA8vSOBhCkARIsAGdp6RR_9wtN-JL2SGB5feDp_kbcyzEqRx_lcQUA_WmKCvRMjqX39XTiY0saAiheEALw_wcB

Hoi dames. De afgelopen tijd lees ik weer wat mee in jullie topic en hoewel ik zelf stiekem al in januari ben uitgerekend post ik nu toch maar een berichtje. Het januari topic is wat stil en zoveel scheelt het ook weer niet ;) mijn uitgerekende datum is 23-1 dus ik ben nu 38w2d. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb al twee zoontjes van 16 maanden en met die een verwacht nu een derde jongen. Ik heb gelukkig en erg goede zwangerschap. Wel zwangerschapsdiabetes maar dat is oké controle. En ik moet bekennen dat het nu wel echt voelt als de laatste loodjes. Ik ben zo plof, mijn energie is minder en mijn bekken kan minder hebben. Ook dat drukkende gevoel wat sommige van jullie omschrijven heb ik nu regelmatig. Dus het gaat goed maar het is aftellen. Vooral de dagen dat ik alleen ben met mijn zoontjes zijn pittig. Ook leuk natuurlijk! De tijd met hun is fijn al zijn de dagen met corona wat lang om in te vullen. We maken er maar het beste van :) en dan hoop ik stiekem dat de derde musketier zich snel komt melden.

@Uitje oh neee, dat kan er ook nog wel bij. Wat vervelend. Hopelijk kom je er goed doorheen. Beterschap!
@Gebruiker10284181 ook beterschap voor jou! Ik heb een ledikantmatras van Princess gekocht, bij Bol.com stond hij als 1 van de best beoordeelde matrassen. Ik doe daaroverheen een Aerosleep topper met Aerosleep hoeslaken. Denk dat het dan wel goed genoeg is :)

@Gebruiker10077600 welkom, voor jou komt het dan nu wel heel erg dichtbij! Spannend. Hoop voor je dat je niet meer lang hoeft te wachten.

Ik ben vandaag 37 weken, 1 februari uitgerekend. Heb zelf het gevoel dat het ook maar zo een januari baby kan worden, alhoewel ik hoop dat ze blijft zitten tot 1 februari (of 2 februari, zo'n mooie datum?) De 37 weken grens voelt wel echt heel fijn. Zou heel graag thuis willen bevallen dus dat kan vanaf nu!
We krijgen vanavond ons gehuurde bevalbad bezorgd dus dan is dan echt alles klaar!

Hoe willen jullie bevallen? Thuis of in het ziekenhuis? In bed, bad of op een andere manier?

Hoi @SohpieB , ik ben toevallig ook op 1 februari uitgerekend en vandaag dus ook 37 weken zwanger. Het komt echt heel dichtbij!!! Wegens een eerste zwangerschap en bevalling vind ik het wel fijn om in het ziekenhuis te bevallen en zoals jou ook in bad. 2 februari lijkt mij ook een mooie datum? 2-2-2022

Terug
Bovenaan