Uitgerekend februari 2022

Mijlpaaltje: 37 weken!!
Geeft toch wel een fijn gevoel en dat hij thuis geboren mag worden als alles goed gaat.
Ik ben uitgerekend op 02.02.2022, dus we gaan het zien. Ik ben benieuwd, hihi!

@SophieB, mijn wens is om thuis te bevallen en in bad. Lijkt me heel relaxt, omdat ik normaal erg kan ontspannen van een warm bad. Maarja, misschien nu het tegenovergestelde..

Voor de meeste de laatste loodjes. Ben benieuwd wie van ons de eerste is ??

@SophieB ik ben 22.02.2022 uitgerekend. Nu 34+2 dus ik moet nog eventjes. Ook ik ben blij als ik de 37 weken grens bereik want ik wil graag thuis bevallen.

Nu met mn zwangerschapsdiabetes kan dat ineens roet in t eten gooien maar ik ga er vooralsnog van uit dat ik thuis kan bevallen. Ik hou me braaf aan mijn dieet en over 2 weken heb ik weer een echo om te kijken of ze dan iets meer op het lijntje zit qua groei. Met 32 weken was ze echt te groot.

Spannend he meiden? Ik ben morgen 37 weken (5-2 uitgerekend), ook weer een mijlpaaltje.
Zijn echt de laatste loodjes, ben veel moe, lopen is minder lekker vanwege de druk op mijn bekken (is dat zijn hoofd?). Slapen ook drama, elk half uur verliggen of plassen.
Ik wil in het zkh bevallen vanwege eerste bevalling, maar wel graag in bad (zelf gehuurd).

Genieten jullie ook van jullie verlof? Niet teveel schoonmaken enzo he, laat dat de partners maar doen! :)

Leuk om de updates te lezen! Wel even schrikken voor degenen met Corona denk ik, maar gelukkig geen ernstige klachten.

Hier nu 37+1, uitgerekend op 3-2-2022. Altijd een soort angst gehad dat ze te vroeg zou komen dus heel fijn om nu in de safe zone te zitten. Omdat het onze eerste is wil ik graag in de kraamsuites van het ziekenhuis bevallen, wel in bad tijdens het opvangen van de weeën en verder proberen zoveel mogelijk te bewegen en de zwaartekracht zijn werk te laten doen.

Aan de ene kant wil ik haar zo graag al kunnen vasthouden maar het voelt ook nog heel ver weg ofzo. Kan het nog niet echt beseffen dat het toch echt bijna zo is. Herkennen jullie dat gevoel?

Vandaag ben ik 36 weken.
Net wat je zegt het lijkt nog heel ver weg maar is ook al wel snel
Kan ook niet wachten om de kleine meid te zien

Wij gaan in ziekenhuis bevallen omdat het korts bij zijnde ziekenhuis op 20 minuten is en stel er gaat iets niet goed ofzo dan is het nog wel een heel stukje rijden. Dus geef me fijner gevoel om alvast in ziekenhuis te zijn als het nodig is

Genieten van me verlof dat doe ik zeker. Me verlof is afgelopen maandag ingegaan. Eerste paar daagjes wel wennen dat niks moet en alles mag maar ook wel fijn wat rust

Iedereen alles thuis al helemaal klaar?

Wat grappig dat er zo veel een bevalbad willen gaan gebruiken. Die heb ik ook weer in huis gehaald. Hopelijk kom ik er dit keer wel aan toe.
Sinds gisteren avond heb ik best wat laat gehad van (ik geloof) indalingsweeen. Dit ken ik niet zo van mijn andere zwangerschappen. Op zich fijn als hij nu dan goed inhaalde maar het was niet de fijnste dag. Begint het bij jullie al wat te rommelen?

Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier! Ik ben 37 weken+2 zwanger van ons eerste kindje! Uitgerekend op 3 februari. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn nu wel topsport vind..kan weinig en lig veel op bed met harde buiken. Meer mensen hier last van? De baby is lekker actief wat erg fijn is.
Ik vind het nu wel spannend worden…

Oh zo spannend allemaal.. Over 2 dagen is het volle maan. Zouden de eerste baby’s zich dan gaan melden haha? Hier op zich nog alles rustig alleen af en toe wel flinke pijnscheuten of soort menstruatiepijn die eventjes aanhoudt. Geen idee wat het precies is..

Terug
Bovenaan