Uitgerekend februari 2022

@Gebruiker10077600 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tom! Fijn dat het een vlotte bevalling was! Is het je verder meegevallen? Geniet van deze mooie tijd ?

Bedankt voor de felicitaties. Wij genieten zeker.
De bevalling is goed verlopen. Vanaf vrijdag avond had ik last van harte buiken en steken waarbij ik zelf dacht dat het indalingsweeen waren. Dat was het misschien ook maar het hield maar aan een werd zaterdag eind van de dag heftiger. De verloskundige adviseerde mij in bad te gaan dus toen de andere kinderen op bed lagen heb ik dit gedaan. Mijn vriend ging timen en toen bleken de steken toch echte weeën. De verloskundige is gekomen en mijn vriend heeft het bevalbad klaar gezet. Dat was zo fijn! Om 23 uur was hij er al. Wat een mooie ervaring weer!
Al was het ook echt weer even spannend hoor! Maar het was het waard. Zo'n mooi mannetje. En ik voel mij nu alweer fitter. Daarmee ben ik de vermoeidheid, pijnlijke borsten/tepels en naweeën even voor lief haha.

Ik duim dat jullie ook allemaal mooie bevallingen tegemoet gaan!

Gefeliciteerd met Tom! Lekker genieten met elkaar! Heel fijn dat het zo vlot ging en je een mooie ervaring hebt gehad. Hopelijk snel nog meer van deze positieve berichtjes in deze groep!

Hoihoi

37+4 vandaag, gisteren wat gerommel in mijn buik en toch het ziekenhuis gebeld ( daar sta ik ivm medische redenen onder controle) ze wilde me graag even zien, bloed geprikt, ctg laten maken, alles was goed, ze vroeg of ik openstond voor een inwendige check, nou prima, hoe ongemakkelijk ook, vroeg of laat moet het toch gebeuren.

Nu blijkt dat ik 1cm ontsluiting heb, nouja dat zegt niks, het kan nog dagen duren voor het doorkomt zetten. Ik heb sinds vandaag het gevoeld dat er steeds wat in mijn vagina zit, alsof er iets uit moet, maar niet uit kan, tja, beetje rare uitleg, maar meer kan ik er niet van maken. Iemand die dit herkent?

@Scavola, ik herken het wel. Hij ligt al diep ingedaald in mijn bekken, dus het voelt alsof er een bal onderin zit. Soms een wat raar gevoel haha.
Ik ben vandaag 38+1 ?

@scavola heel herkenbaar, ik heb de laatste weken ook het gevoel dat baby half in mijn vagina zit? sinds 31-32 weken is onze kleine ook ingedaald met hoofdligging. Nog gekker vind ik het als die gaat draaien? dan voelt m’n hele bekkenbodem onder druk?

Ik tik komende week de 37 weken aan, ben ook aan het aftellen totdat de kleine komt?? de kleine schuift nu wat meer in m’n buik, ook af en toe voetjes die uitdijen aan de bovenkant (gelukkige meestal niet pijnlijk???).

Laatste week wat meer last van maagzuur en harde buiken, pak nu echt de rust waar ik dat kan. Uurtje slapen ‘s middags is echt heilig??? tis ons eerste kindje dus nu kan ik gelukkig alles laten vallen als het moet.

Woensdag 16 februari is mijn uitgerekende datum. Vind het wel een gek idee dat baby vanaf volgende week woensdag spontaan geboren mag worden, maar tegelijk kijken we er ook heel erg naar uit?
En wie weet blijft kleintje gewoon zitten tot 40 weken, we gaan het meemaken?

Hallo allemaal,
Ik lees wel vaker mee, maar dacht ook leuk om zelf wat mee te kletsen! Ik ben nu 36 weken en 3 dagen. Ben 16-2 uitgerekend. Zijn er vrouwen die het indalen van de baby hebben gevoeld? En zo ja, wat voelde je dan? Ondanks dat je vaak hoort dat het eerste kindje vaak niet voor de 40 weken komt, begin ik het nu toch wel spannend te vinden ?. Het kan allemaal..
Ben benieuwd naar de reacties!
Groetjes

Terug
Bovenaan