Uitgerekend februari 2022

@Gebruiker10343263 ja Indalingsweeën kun je zeker voelen. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ik heb tussen week 30-33 indalingsweeën gehad. Hierbij had ik pijn in beide liezen, menstruatieachtige krampen in de onderbuik en wat sneller last van harde buiken en pijn rond voorkant van het bekken (rond de symfyse, dat is de kraakbeenverbinding). En af en toe ook wat krampen in de bekkenbodemspieren… als in een soort plotseling kramp die met rustig ademen weer afzakte.
Mijn collega zag in die periode ook dat mijn buik was gezakt (verschil tussen ochtend en einde van de dag was bizar groot). En dat verschil kun je zelf vaak ook goed zien.
Bij mij hebben de indalingsweeën wel 2-3 weken geduurd. Wie weet herken je de genoemde klachten?

En het grappige is dat we allebei op de zelfde termijn zitten, ik ben ook 16 februari uitgerekend?
En indaling betekend niet persé dat de baby eerder komt, veel baby’tjes blijven ondanks redelijk vroeg indalen nog wel tot week 39-40 zitten.

Ook ik ben 16 februari uitgerekend, populaire datum haha!
Ik merk dat ik echt wel toe ben aan de komst van onze dame. Ik heb al verlof sinds de kerst en merk dat de meeste klusjes/laatste taken gedaan zijn. Ook wordt het met de dag lichamelijk zwaarder, waardoor er minder mogelijk is.
Toch gaat de tijd best snel en valt me dat niet tegen. Vandaag een gipsafdruk gemaakt van mijn buik, dat was een hele onderneming haha. Maar wel gelukt! Van de week maar eens de schilder spullen erbij pakken.

Hi allemaal!
Vanmiddag om 14.20 uur zijn wij trotse ouders geworden van Job!
Job is geboren met 38+5, hij vond het goed geweest.
Vannacht om half 4 zijn de weeen begonnen, vanmorgen 2 uurtjes in bad gelegen en 1,5 uur geperst. Daarna is hij met een knip geboren. Alles gaat tot nu toe goed met zn 3tjes! ?

De menstruatieachtige krampen die je omschrijft herken ik wel. Hier heb ik nu ook sinds een weekje last niet. Niet de hele dag door, maar met vlagen. En zo nu en dan wat lage rugpijn. Had ik eerder ook niet. Vrijdag a.s. heb ik weer een controle, ben benieuwd. Wat grappig dat je collega ook meteen verschil zag. Wat krijg je? Een jongetje of een meisje? Leuk dat je ook 16-2 bent uitgerekend! ?

Terug
Bovenaan