Uitgerekend februari 2022

Haha ja op een gegeven moment ben je er klaar voor he. Ik ben vorige week woensdag pas met verlof gegaan, dus als ik nog een weekje wat tijd krijg zou ik niet erg vinden, haha. Maar tegelijkertijd ben ik ook erg nieuwsgierig naar hem. Wat leuk een gipsafdruk! Voor jou ook je eerste kindje? ?

[quote quote=10525360]De menstruatieachtige krampen die je omschrijft herken ik wel. Hier heb ik nu ook sinds een weekje last niet. Niet de hele dag door, maar met vlagen. En zo nu en dan wat lage rugpijn. Had ik eerder ook niet. Vrijdag a.s. heb ik weer een controle, ben benieuwd. Wat grappig dat je collega ook meteen verschil zag. Wat krijg je? Een jongetje of een meisje? Leuk dat je ook 16-2 bent uitgerekend! ?[/quote]Kijk dan zal je de indalingsweeën idd gevoeld hebben, dat je het herkent.

We weten het geslacht van ons kindje niet, dat is de grote verrassing bij de geboorte ? we hebben voor beide geslachten een naam uitgezocht en geboortekaartje ontworpen?
Allebei zijn we erg benieuwd, mijn man denkt dat een meisje is, ikzelf denk een jongetje? we komen er vanzelf achter…

Terug
Bovenaan