Uitgerekend februari 2022

Ja dat geloof ik graag!:)

Hier gaat het prima. Lichamelijk is het nog prima te doen! Heb nog niet echt het gevoel dat ze zich binnenkort meldt.. maar begin wel steeds ongeduldiger te worden haha.
Ik verveel me zo erg? en mijn vriend ook. Zitten het hele weekend maar een beetje thuis te wachten, anders waren we wel naar vrienden en familie gegaan maar i.v.m. risico corona maar niet gedaan.. we kunnen niet wachten tot ze er is en we druk met haar kunnen zijn! ?

Nog 3 dagen en dan ben ik 40 weken.. zo spannend!!

Hier slaat ook de verveling toe! Nog 5 dagen en dan 40 weken. Zo benieuwd wanneer hij/zij er klaar voor is. Al die onzekerheid doet wel wat met mij merk ik…hopelijk komt alles goed!

Hier ook: over 5 dagen tik ik ook de 40 weken aan. Herken het gevoel van vervelen en wachten... hihi. Het kan ook gewoon nog 3 weken duren maar voor t zelfde geld vannacht. Zo gek he dames!

Oh ja zo herkenbaar! Hier nog 3 dagen tot de uitgerekende datum.. Zo benieuwd vooral wanneer het gaat beginnen. Ik probeer maar afleiding te vinden in allerlei dingen maar ze mag eigenlijk gewoon komen..

Hier geen verveling, daar zorgt mijn peuter wel voor. Maar ben het wel zat hoor. Ik ben echt kots- en kotsmisselijk de hele dag, mn bekken begint steeds meer zeer te doen, ik kan niet lekker meer met mijn zoontje op de grond spelen, hem met moeite tillen en dat soort dingen.

Ik ben morgen pas 37 weken, dus ik moet wellicht nog wel even. Toch heb ik in mijn hoofd dat ze elk moment kan komen. Mijn zoontje kwam met 39+2, toen zat ik nog helemaal niet zo op de wachtbank. Maar nu mag het van mij echt wel klaar zijn.

Ik hoop heel erg dat ze voor de 39 weken komt. Vaak komt een tweede eerder dan de eerste. Maar ook daar zijn uitzonderingen.

Snoezepoes probeer de spanning voor de bevalling om te zetten in gezonde zenuwen (zoals een kind zenuwachtig is voor zn verjaardag).

Ik heb de bevalling van mijn zoontje ervaren als een feestje. Natuurlijk deed het zeer, maar ik vond het zo'n mooie ervaring. Vanuit de yoga heb ik vooral veel gehad aan de ontspanningstechnieken. Bijvoorbeeld de ademhaling, 3 seconde in door de neus, 6 seconde uit door de mond. Proberen je kaken ontspannen te houden. Niet tijdens het persen je gezicht laten knappen, maar door blijven ademen.

En verder, you can do this. Jouw lijf weet wat ze moet doen. Wees lief voor haar en vertrouw haar.

Mooie tips Uitje! Ik heb ook een zwangerschapsyogacursus gedaan waarin we elke week oefenden met ademhalingen voor tijdens de bevalling. Ik ga jouw tips en die van de cursus zeker proberen in te zetten!

Lijkt me idd pittig als je zo ver in de zwangerschap bent en nog een kleintje hebt rondlopen die vermaakt wil worden en opgetild. Sterkte!

Terug
Bovenaan